آینده سئو در سال 2021: 7 گرایش سئو که باید بدانید

آینده سئو در سال 2021: 7 گرایش سئو که باید بدانید

آینده سئو در سال 2021: 7 گرایش سئو که باید بدانید


وقتی نوبت به بازاریابی تجارت شما می رسد ، می دانید که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی ارزشمند برای رشد آنلاین تجارت شماست. وقتی به استراتژی خود در سال 2021 نگاه می کنید ، ممکن است این سوال را داشته باشید که آیا همه کارهای درست را برای کمک به رتبه بندی سایت خود در سال جدید انجام می دهید؟

بنابراین ، آینده SEO در سال 2021 چگونه است؟ در اینجا روندهایی است که می خواهید برای استراتژی خود یادداشت کنید.برای سئو سایت در قم می توانید روی ما حساب کنید.

     تمرکز بر قصد جستجوی کاربر

     ایجاد محتوای همیشه سبز پویا که مخاطبان شما را آگاه کند

     ارائه یک سایت سازگار با موبایل

     بهینه سازی برای جستجوی معنایی

     بهینه سازی برای Google Discover

     ارائه یک تجربه کاربری مثبت

     یکپارچه سازی بازاریابی کانال های همه جانبه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این گرایش ها ، به مطالعه ادامه دهید!

  1. تمرکز بر قصد جستجوی کاربر

اولین در لیست آخرین روند SEO ما تمرکز بر قصد جستجوی کاربر است. این روند طی سال های متمادی رواج داشته است و همچنان در سال 2021 نیز صادق است. ایجاد صفحاتی با هدف جستجوی کاربر برای موفقیت در سئو در سال 2021 امری اساسی است.

قصد جستجوی کاربر ، معنایی که چرا شخصی جستجو می کند ، برای کمک به شما در رتبه بندی در نتایج جستجو بسیار مهم است. افراد جستجوی اطلاعات خاص را انجام می دهند. اگر صفحه شما اطلاعات مورد نیاز را ارائه ندهد ، در نتایج جستجو رتبه خوبی نخواهید داشت.

اگر می خواهید هدف جستجوی کاربر را برآورده کنید ، به آنچه در حال حاضر برای واژه اصلی صفحات شما رتبه بندی شده است ، توجه کنید. بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر می خواهید برای “نحوه سازماندهی کمد خود” رتبه بندی کنید ، به نتایج جستجو نگاه کنید تا ببینید چه رتبه بندی است.

آینده سئو در سال 2021: 7 گرایش سئو که باید بدانید

بر اساس نتایج جستجو ، می توانید ایده نحوه دسترسی به محتوای خود را بدست آورید.

  1. ایجاد محتوای همیشه سبز پویا که مخاطبان شما را آگاه کند

آینده سئو در سال 2021 شامل ایجاد محتوای همیشه سبز است. اگر می خواهید با سئو در سال 2021 موفق شوید ، محتوا یک مولفه مهم است.

اگر محتوا ایجاد نکنید ، چیزی برای رتبه بندی در نتایج جستجو نخواهید داشت. اگر می خواهید محتوای شما در نتایج جستجو رتبه بندی شود ، باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

بنابراین ، برای مطابقت با آخرین روند سئو ، باید محتوای همیشه سبز ایجاد کنید ، محتوایی که با گذشت زمان پایدار باشد. مواردی مانند مقاله های خبری همیشه سبز نیستند ، زیرا دارای تاریخ هستند و فقط برای مدت کوتاهی مرتبط هستند.

شما می خواهید محتوایی ایجاد کنید که شش ماه ، یک سال یا بیشتر از انتشار آن مرتبط باشد. وقتی محتوای شما به مرور مرتبط باشد ، به شما فرصت بیشتری می دهد تا محتوای خود را برای رتبه بندی در نتایج جستجو بهینه کنید.

برای شروع تولید محتوای همیشه سبز ، به موضوعات مهم در صنعت خود یا سوالات متداول مخاطبان خود بپردازید. این ها مکان های عالی برای شروع با ایجاد محتوا هستند.

به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه شیرینی فروشی دارید ، ممکن است افراد سوالاتی مانند این را بپرسند:

    چه شکلاتی برای تهیه آب نبات بهتر است؟

    [نوع شیرینی] چگونه ساخته می شود؟

    بهترین دما برای نگهداری شیرینی چقدر است؟

    چگونه از ترک خوردن کیک جلوگیری کنیم؟

می توانید از این سوالات به عنوان الهام برای ایجاد محتوایی مفید برای مخاطبان خود استفاده کنید.

  1. ارائه یک سایت مناسب برای موبایل

بعدی در لیست روندهای جستجوگرها برای سال 2021 ارائه یک وب سایت مناسب برای موبایل است. اگر می خواهید SEO شما در سال جدید موفق شود ، یک وب سایت مناسب برای موبایل بسیار اساسی است.

Google از نمایه همراه اول استفاده می کند ، این بدان معنی است که هنگام رتبه بندی سایت خود در نتایج جستجو ، نسخه موبایل سایت شما را در نظر می گیرد. بنابراین ، اگر وب سایت مناسب موبایل نداشته باشید ، رتبه بندی شما آسیب می بیند.

برای دریافت یک وب سایت مناسب برای موبایل ، طراحی ریسپانسیو را در سایت خود ادغام کنید. طراحی ریسپانسیو وبسایت تضمین می کند سایت شما با هر دستگاهی که مخاطب شما استفاده می کند سازگار است. خواه از طریق تلفن هوشمند یا تبلت به سایت شما دسترسی پیدا کنند ، تجربه مثبتی خواهند داشت.

بنابراین ، با بهینه سازی برای دستگاه های تلفن همراه ، به ارائه یک تجربه مثبت کمک می کنید تا بتوانید در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشید.

  1. بهینه سازی برای جستجوی معنایی

آینده سئو در سال 2021 شامل جستجوی معنایی نیز می شود. معناشناسی مطالعه کلمات و روابط آن ها و معنای این کلمات در زمینه های خاص است. در مورد موتورهای جستجو ، جستجوی معنایی بر تعیین زمینه و هدف سوالات جستجو متمرکز است.

جستجوی معنایی برای سال 2021 بسیار مهم است زیرا در ارائه بهترین تجربه کاربر برای مخاطبان شما متمرکز است. شما محتوایی ایجاد می کنید که بر مخاطبان شما متمرکز باشد و بهترین تجربه را در سایت شما به آن ها ارائه دهد.

بنابراین ، چگونه می توانید برای جستجوی معنایی بهینه سازی کنید؟

برای کاربران بنویسید ، نه موتورهای جستجو: بسیاری از شرکت ها اشتباه می کنند که برای موتورهای جستجو مقاله می نویسند تا بتوانند در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشند. در عوض ، شما باید بر روی نوشتن برای کاربران تمرکز کنید. موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند که می توانند خواسته های کاربران را برآورده کنند ، بنابراین ایجاد محتوای مورد نظر کاربران به شما در رتبه بندی کمک می کند.

 به سوالات مخاطبان خود پاسخ دهید: اگر می خواهید محتوایی مناسب مخاطبان خود ارائه دهید ، باید به سوالات مخاطبان خود پاسخ دهید. بنابراین ، اگر کسی می خواهد نحوه پخت کیک را بداند ، محتوای شما باید صریحاً به مخاطبان شما نحوه پخت کیک را بگوید.

افزودن داده های ساخت یافته: داده های ساخت یافته برای کمک به شما در ارائه اطلاعات مفید به مخاطبان خود بسیار ارزشمند است. این نوع داده شامل اطلاعاتی مانند رتبه بندی محصول یا زمان پخت دستور العمل است. شما می توانید اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید که احتمال کلیک آنها روی لیست شما را بیشتر می کند.

آینده سئو در سال 2021: 7 گرایش سئو که باید بدانید
  1. بهینه سازی برای Google Discover

مورد بعدی در لیست آخرین روندهای جستجوگرها ، بهینه سازی برای Google Discover است. Google Discover یک محتوای متشکل از محتوای مربوط به رفتار جستجوی کاربر و مرور آنلاین است که در صفحه اصلی Google در تلفن همراه نشان داده می شود.

آینده سئو در سال 2021: 7 گرایش سئو که باید بدانید

شما می خواهید محتوای خود را برای رتبه بندی در Google Discover بهینه کنید تا افرادی که بیشتر به صنعت و تجارت شما علاقه مند هستند به طور بالقوه بتوانند محتوای شما را در خبرنامه Discover خود مشاهده کنند.

بنابراین ، چگونه می توانید محتوای خود را برای Google Discover بهینه سازی کنید؟

یکی از عناصر اصلی برای کمک به نمایش محتوای شما در Google Discover ، افزودن تصاویر بصری به محتوای شما است. از آنجا که این خبر در هنگام نمایش برای کاربران از تصاویر بصری استفاده می کند ، شما می خواهید از افزودن تصاویر بصری به محتوا اطمینان حاصل کنید ، بنابراین باید یک عکس روی جلد در فید نشان دهید.

علاوه بر این ، همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که محتوای هدفمندی ایجاد می کنید که مخاطبان شما را جذب کند. وقتی محتوای شما هدف قرار می گیرد ، برای Google آسان تر است که زمینه را درک کند و آن را به کاربران توصیه کند.

با ایجاد محتوای بهینه سازی شده ، شانس خود را در فیلدهای Google Discover افزایش می دهید و به انتخاب های واجد شرایط تری می رسید.

  1. ارائه یک تجربه کاربری مثبت

برای آینده SEO در سال 2021 ، باید بر روی یک تجربه کاربری مثبت تمرکز کنید. با خرید بیشتر افراد به صورت آنلاین ، اساسی است که سایت شما بهترین تجربه را فراهم می کند.

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 ، افراد بیشتری با خرید آنلاین و تحویل محصولات به خانه های خود در امان مانده اند. نمودار های خریدهای اینترنتی نشان می دهد که فروش محصولا در این بازه زمانی بسیار بیشتر از قبل شده است.

این روند به خوبی تا سال 2021 ادامه خواهد یافت ، زیرا مصرف کنندگان بیشتری به سمت خرید آنلاین می روند تا آنچه را که لازم دارند ، تهیه کنند. برای آماده شدن برای این روند ، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما تجربه کاربری مثبتی را برای مخاطبان شما فراهم می کند.

شما می توانید تجربه کاربری مثبتی را از طریق زیر به دست آورید:

اطمینان از ایمن بودن سایت خود با استفاده از لایه سوکت های امن (SSL) برای خرید مطمئن.

تأیید صحت سایت شما سریع بارگیری می شود تا کاربران بتوانند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

ایجاد پیمایش که یافتن سریع محصولات را برای کاربران آسان می کند.

  1. یکپارچه سازی بازاریابی کانال های همه جانبه

آخرین مورد در لیست روندهای جستجوگرها برای سال 2021 ، بازاریابی همه کانال است. گرچه SEO یک استراتژی بسیار ارزشمند و اساسی برای برنامه بازاریابی شما است ، اما تنها استراتژی نیست. افراد از طریق چندین کانال کسب و کار شما را کشف می کنند ، بنابراین شما باید با بازاریابی خود رویکردی همه کانال را دنبال کنید.

افراد می توانند از طریق کانال هایی مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یا پست های ارگانیک در شبکه های اجتماعی ، تجارت شما را کشف کنند. اگر برای این استراتژی ها بهینه سازی نکنید، کشف تجارت شما برای افراد جدید دشوار می شود.

یک استراتژی بازاریابی چند کاناله به SEO شما کمک می کند زیرا شما را قادر می سازد افراد را به سمت سایت خود سوق دهید. چه برای آخرین پست وبلاگ خود برای آن ها ایمیل ارسال کنید و چه در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، فرصت های جدیدی برای بازدید از سایت شما ایجاد می کنید.ما در حوزه دیجیتال مارکتینگ در قم می توانیم به شما کمک کنیم.

برای آینده SEO در سال 2021 آماده شوید

اکنون که از آخرین روندهای SEO مطلع هستید ، وقت آن است که شروع به آماده سازی سایت خود برای آینده SEO در سال 2021 کنید. اگر در شهر قم زندگی می کنید به دنبال طراحی سایت در قم هستید قم سایت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *