اینستاگرام مارکتینگ چیست ؟

اینستاگرام مارکتینگ چیست ؟

اینستاگرام مارکتینگ چیست ؟


اینستاگرام از سال 2010 و راه اندازی خود طوفانی در میان شبکه های اجتماعی دیگر به پا کرده و محبوبیت فراوانی را به دست اورده که همچنان این روند افزایشی ادامه دارد و روز به روز بیشتر هم می شود. این شبکه اجتماعی در میان مردم کشور ما به شبکه اجتماعی اول رسیده و فوق العاده دارد پیش می رود.توجه داشته باشید که برای استفاده از اینستاگرام نیازمند خرید موبایل در قم هستید.

ایا وقت گذاشتن برای بهبود برند سازی و معرفی خدمات خود در اینستاگرام کار درستی است؟

قطعا بله ، اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون کاربر روزانه دارد که وقت خود را صرف این شبکه اجتماعی میکنند.

  • 60 درصد از بزرگسالان آنلاین از اینستاگرام استفاده میکنند.
  • 25 میلیون پروفایل تجاری در اینستاگرام وجود دارد.
  • 80 درصد کاربران اینستاگرام حداقل یک برند تجاری را دنبال میکنند و 72 درصد کاربران از اینستاگرام به خرید محصول یا خدمات رسیده اند.

روشن است که انیستاگرام دیگر فقط برای استفاده شخصی و به اشتراک گذاشتن روزانه زندگی خصوصی شما نیست و میتوانید از آن در راستای بهبود برند سازی و یا ارائه محصول یا خدمات کسب و کار خود نیز استفاده کنید.این بستر جهانی به کاربران خود این امتیاز را میدهد که میتوانند محصولات خود را به نمایش بکذارند .

علاوه بر این کاربران اینستاگرام روزانه چند مرتبه صفحه خود را بازدید میکنند و فقط 35 درصد از کاربران فقط یک بار در روز صفحه خود را مشاهده میکنند.اینستاگرام همچنین به شما کمک میکند که مردم از برند شما اگاهی پیدا کنند .اینستاگرام مارکتینگ به شما این اجازه را میدهد که به روش هایی که دارد محصول خود را به فروش برسانید و خدمات یا محصول خودتان را تبلیغ کنید.

مساله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی رایگان است و ساخت پروفایل در آن بسیار راحت است و به راحتی میتوانید خودتان و برندتان را در اینستاگرام ثبت کنید.پس اگر تا به امروز از اینستاگرام استفاده نمیکردید بهتر است هرچه سریعتر صفحه اختصاصی کسب و کار خود را بسازید و فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی مهم در کشور ما اغاز کنید.طراحی سایت در قم و دیجیتال مارکتینگ در قم تخصص اصلی ماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *