میانگین زمان بارگذاری صفحه چقدر است و چگونه می توانید بهتر عمل کنید؟

میانگین زمان بارگذاری صفحه چقدر است و چگونه می توانید بهتر عمل کنید؟

میانگین زمان بارگذاری صفحه چقدر است و چگونه می توانید بهتر عمل کنید؟


وقتی روی پیوندی که شما را به این صفحه هدایت کرد کلیک کردید ، به چند ثانیه قبل فکر کنید. اکنون صفحه را در حال بارگیری در سر خود تصویر کنید و پانزده ثانیه را حساب کنید. اگر مدت زمان بارگذاری صفحه بیشتر از آنچه شما تصور می کنید باشد قطعا شما از بازدید صفحه منصرف خواهید شد .درست است؟ ولی اگر این صفحه با سرعت کم بارگیری شود ، احساس خوبی به شما دست می دهد.

واضح است که سرعت بارگذاری صفحه مناسب برای هر وب سایتی از جمله وب سایت شما مهم است. اما چگونه می توان سرعت یا صحت صفحه را خوب ارزیابی کرد؟ به عنوان مثال ، متوسط زمان بارگذاری صفحه چقدر است؟

در زیر ، ما در مورد اصول سرعت بارگذاری صفحه بحث خواهیم کرد:
• سرعت متوسط بارگذاری صفحه
• چرا سرعت بارگذاری صفحه مهم است
• چگونه می توانید سرعت بارگذاری صفحه را بهبود ببخشید

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.ما می توانیم در حوزه های مختلف از جمله دیجیتال مارکتینگ در قم شما را یاری کنیم.

میانگین زمان بارگذاری صفحه چقدر است؟

قبل از ادامه کار ، پیش می رویم و به این سوال می پردازیم که میانگین زمان بارگذاری صفحه چیست؟ بیایید روشن کنیم که وقتی می گوییم “میانگین زمان بارگذاری صفحه” ، به زمان بارگیری کامل یک صفحه از ابتدا تا انتها اشاره می کنیم.

بنابراین ، میانگین زمان بارگذاری صفحه چقدر است؟ طبق یک مطالعه ، 10.3 ثانیه در رایانه های رومیزی است. البته سرعت صفحه معمولاً در دستگاه های دسک تاپ و موبایل متفاوت است. همان مطالعه نشان داد که میانگین سرعت موبایل 27.3 ثانیه است.

نتایج برای سایت های تجارت الکترونیکی به طور خاص مشابه است – 500 سایت برتر تجارت الکترونیکی دارای زمان بارگیری صفحه 10 ثانیه در دسک تاپ هستند.

بعد از دیدن این اعداد ، ممکن است فکر کنید این همان خط پایه ای است که باید برای آن وارد کنید و اگر به این عدد برسید ، سرعت صفحه شما خوب است. اینطور نیست – شما می خواهید سایت خود را بهینه کنید تا در اسرع وقت بارگذاری شود تا بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد.
به عبارت دیگر ، به متوسط بودن خود راضی نباشید – میانگین نتیجه نمی دهد! درعوض ، هدف شما این است که تا آنجا که می توانید سریع باشید تا بتوانید ترافیک بیشتری را حفظ کرده و تبدیل های بیشتری را ایجاد کنید.

میانگین زمان بارگذاری صفحه چقدر است و چگونه می توانید بهتر عمل کنید؟

چرا سرعت بارگذاری صفحه مهم است

اگر صفحات شما به آرامی بارگیری می شوند ، ممکن است تمایل داشته باشید که بپرسید ، “پس چه؟ چند ثانیه بیشتر چیست؟ ” و وقتی از منظر یک سازنده سایت به آن نگاه می کنید ورود به آن چارچوب ذهنی آسان است. اما به عنوان یک بازدید کننده ، به سرعت خواهید فهمید که سرعت صفحه چقدر مهم است.

واقعیت این است که 83٪ از کاربران انتظار دارند صفحاتی که بازدید می کنند ظرف سه ثانیه بارگیری شود. به نظر می رسد سه ثانیه کوتاه است ، اما سرعت بارگذاری صفحه تقریباً طولانی است. فقط یک صفحه را بارگیری کنید و سپس سه ثانیه را بشمارید – به سرعت تفاوت را مشاهده خواهید کرد!

وقتی کاربران با صفحه ای روبرو می شوند که بارگیری آن خیلی طولانی است ، معمولاً در نهایت کلافه می شوند – یعنی دکمه برگشت را می زنند تا به نتایج جستجو برگردند و به دنبال صفحه بارگیری سریع تر می گردند.

وقتی Google مشاهده می کند افراد در حال بازگشت هستند ، فرض می کند صفحه شما به نتایج جستجو مرتبط نیست و شما را در رتبه پایین تری قرار می دهد. این بدان معنی است که داشتن یک وب سایت با بارگذاری آهسته می تواند به استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما آسیب برساند و یافتن شما را برای مردم دشوار کند.قم سایت در زمینه سئو سایت در قم می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.

بنابراین ، بهبود سرعت بارگذاری صفحه می تواند کمک زیادی به ارتقا رتبه بندی و بازدید سایت شما کند. در واقع ، هنگامی که سرعت صفحه خود را یک ثانیه افزایش می دهید ، می توانید تبدیل ها را 7٪ افزایش دهید.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله راهنمای رتبه بندی گوگل را مشاهده کنید.

3 راه برای بهبود زمان بارگذاری صفحه

سوال آخر برای پاسخ دادن این است: چگونه می توانید زمان بارگذاری صفحه را در یک وب سایت با بارگذاری آهسته بهبود ببخشید؟ بسته به اینکه چقدر برای سریعتر ساختن صفحات خود متعهد هستید ، در واقع کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید. این سه مورد به ویژه باید در بالای لیست شما قرار بگیرند:

1. تصاویر را فشرده کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد سرعت بارگیری مناسب صفحه ، فشرده سازی تصاویر موجود در وب سایت خود است که می توانید در وب سایت هایی مانند Kraken.io انجام دهید.
وقتی از اندازه یک تصویر صحبت می کنیم ، منظور ما فضای اشغال شده روی صفحه نیست. منظور ما از اندازه پرونده در بایت است که تأثیر زیادی در سرعت صفحه شما دارد.

بارگذاری اندازه پرونده های بزرگ خیلی بیشتر طول می کشد. صفحه ای که تصاویر بزرگ روی آن قرار دارد کندتر از صفحه ای با تصاویر بهینه شده بارگیری می شود. هنگام فشرده سازی تصاویر ، اندازه پرونده را کاهش می دهید بدون اینکه جلوه کلی آن را به خطر بیندازید.
سعی کنید روی سرعت سایت خود کار کنید با اینکار به بازدید بیشتر آن می توانید کمک کنید.

2. تغییر مسیرها را محدود کنید

تغییر مسیرها عامل دیگری است که می تواند به بارگیری کند وب سایت ها کمک کند. وقتی صفحه ای را از سایت خود حذف می کنید ، باید مطمئن شوید که هیچ صفحه دیگری به آن پیوند ندارد. اگر این موارد وجود داشته باشد ، وقتی کاربران بخواهند از صفحه تازه ای که موجود نیست بازدید کنند ، خطا دریافت می کنند.

برای جلوگیری از این مشکلات ، می توانید تغییر مسیرهایی ایجاد کنید که اساساً Google و کاربران را به صفحه دیگری متفاوت از صفحه پیوند داده شده تغییر مسیر می دهد. مشکل این است که این تغییر مسیرها به میزان قابل توجهی طولانی تر می شوند.

برای اینکه سرعت صفحه خود را سریع نگه دارید ، سعی کنید تعداد دفعات نیاز به اتکا به هدایت ها را محدود کنید. می توانید این کار را با حذف پیوندها به صفحات پاک شده یا تغییر پیوندها انجام دهید تا کاربران مستقیماً به یک صفحه جدید بروند و نه از طریق هدایت مجدد.

3. کد را کوچک کنید

هر زمان که Google صفحه ای را بارگیری می کند ، همه موارد موجود در کد آن صفحه را بارگیری می کند. هرچه کد آن پیچیده و طولانی تر باشد ، بارگیری صفحه طولانی تر می شود.

روش دیگر برای افزایش سرعت بارگیری صفحه ، کوچک کردن کد صفحه است. این به این معنی است که آن را مرتب کنید تا موارد غیرضروری مانند ویرگول ، قالب بندی و فاصله را حذف کند.

اگر با کد آشنایی ندارید ، می توانید برخی از ابزارهای رایگان مانند CSSNano را امتحان کنید ، یا می توانید از یک آژانس حرفه ای جستجوگرها کمک بگیرید.

با قم سایت به سرعت بارگیری صفحه خوبی برای سایت خود برسید

برای دستیابی به سرعت بارگذاری صفحه در جایی که می خواهید ، به کمک نیاز دارید؟ نگران نباشید – قم سایت پشت شماست! با خدمات بهینه سازی سرعت صفحه ما در اجرای هر یک از نکات ذکر شده در بالا و موارد دیگر به شما کمک می کنیم. اگر در شهر قم زندگی می کنید برای طراحی سایت در قم می توانید روی ما حساب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *