آموزش کامل قسمت نوشته ها در وردپرس

آموزش قسمت نوشته ها

 

آموزش کار با وردپرس

_

نوشته ها صفحاتی هستند شامل متن ، تصویر و فیلم که به ترتیب ورود که انجام داده اید برای شما در صفحه اصلی یا برگه وبلاگ نمایش میدهد که کاربران میتوانند در زیر آنها نظرهای خود را اعلام کنند.مقالات بسیار مهم هستند و بروی سئو سایت بسیار تاثیر گذار می باشد.
برای نوشتن پست

  • وارد داشبورد وردپرس می شوید
  • روی مقالات و افزودن جدید کلیک کنید.
  • مواردی که برای شما یادداشت است را پرکنید و محتوای مقاله خود را در کادر اصلی کپی کنید.
  • وقتی پست آماده شد بروی انتشار کلیک کنید.

زبانه Screen Option

در این قسمت شما میتوانید از ابتدایی که این مقاله را ایجاد کرده اید برای شما در دسترس می باشد و میتوانید به لود کردن مقاله در آن زمان بروید.بر فرض مثال یک اشتباهی انجام میدهید و سیو میکنید.بعدش میخواهید برگردید به فرض مثال 10 دقیقه قبل که تنظیمات جدید را اعمال کرده اید.با این روش میتوانید به 10 دقیقه قبل مقاله برگردانید وضعیت را.اگر این قسمت را پیدا نکردید از بالایی صفحه ابتدای کادر مربوط را فعال کنید تا برای شما نمایش داده شود.

عنوان مقاله : در این کادر باید عنوان پست شما وارد شود.سعی کنید عنوان تکراری وارد نکنید و نام کاربر پستند و معتبر انتخاب کنید.
پیوند یکتا : پیوند یکتا به معنای یک یو ار آل است که شناسه پست شما را تعیین میکند و روش دسترسی به مقاله را برای ما امکان پذدیر می نماید.توجه داشته باشید که در ابتدا وردپرس عنوان مقاله را برای این قسمت در نظر میگیرد که میتوانید بروی ویرایش کلیک کرده و ادیت کنید.
بدنه مقاله : کادر خالی بزرگی که در آن نوشته ها ، پیوند ها ، لینک ها ، و هر اطلاعاتی که نیاز دارید برای این مقاله در این قسمت وارد می شود.در جلسه های بعد شمارا با صفحه ساز ها هم آشنا خواهیم کرد.
جعبه انتشار : حاوی دکمه هایی می باشد که وضعیت مقاله شمارا کنترل میکند.از این قسمت میتوانید مشخص کنید که این مقاله به عنوان پیش نویس برای شما ذخیره شود.
با کلیک بروی انتشار هم این مقاله منتشر خواهد شد.
با زدن دکمه پیش نمایش هم میتوانید قبل از انتشار مقاله آن را مشاهده کنید.
از انتشار میتونید تاریخ و ساعت برای مقاله خود برای درج در وبسایت تنظیم نمایید.

جعبه دسته بندی ها : برای یک سایت خوب داشتن دسته بندی برای مقالات بسیار مهم است.چون باعث شده سریعتر و راحت تر کابران به مطلبی که دنبال آن هستند سریعتر پیدا کنند.برای مدیریت دسته ها از قسمت دسته بندی های مقاله میتوانید کلیک کنید.
وقتی که وارد این صفحه بشید تمامی دسته بندی های وب سایت خود را یکجا میتوانید مشاهده کنید.ابتدا نام و نامک را وارد کنید.نام که همان نام دسته بندی ما هستش و نامک نیز آدرس یو آر ال نیز قرار خواهد گرفت.از قسمت دسته مادر هم انتخاب میکنیم که این دسته بندی خودش دسته بندی اصلی هستش یا زیر مجموعه دسته بندی دیگر میباشد.
جعبه برچسب ها : وقتی برچسبی برای مقاله خود تعریف کنید ، کاربر با کلیک بروی ون برچسب میتواند مطالب مشابهی که از این برچسب استفاده کرده اند برایشان نمایش داده شود.همچنین میتوانید بروی پرکاربردترین برچسب ها کلیک کنید تا به شما نمایش دهد.
تصویر شاخص : برای نمایش این مقاله و عنوان آن میتوانید از این قسمت تصویر مورد نظر خود را اپلود کنید.

چند نکته برای تولید مقاله ای بهتر

  • از پاراگراف برای تقسیم متن خود استفاده کنید.
  • از عنوان های H1 تا h6 در مقاله خود استفاده کنید.
  • اگر علاقه دارید زبان Html را فرابگیرید که کاربردی بوده و به کارتان می آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *