بهینه سازی سرعت وردپرس: 7 راه برای افزایش سرعت وردپرس

بهینه سازی سرعت وردپرس: 7 راه برای افزایش سرعت وردپرس

بهینه سازی سرعت وردپرس: 7 راه برای افزایش سرعت وردپرس


آیا می دانید 83٪ از افراد انتظار دارند سایت شما در سه ثانیه یا کمتر بارگیری شود؟ اگر سایت وردپرس شما خیلی کند است ، منجر به فروش و فروش با ارزش کسب و کار خود خواهید شد. بنابراین ، چگونه می توانید سرعت سایت وردپرس خود را افزایش دهید؟

اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی سایت در قم هستید که به توانید با بهترین کیفیت و قیمت سایتی مناسب برای کسب و کار خو داشته باشید قم سایت می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

در این صفحه ، ما هفت نکته بهینه سازی سرعت وردپرس را به اشتراک خواهیم گذاشت ، از جمله:

     تم مناسب را انتخاب کنید

     ارائه دهنده میزبانی وب مناسب را انتخاب کنید

     اندازه پرونده های تصویر را کاهش دهید

     فعال کردن حافظه پنهان

     استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN)

     پایگاه داده وردپرس خود را تمیز کنید

     افزونه های ناخواسته را حذف کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرعت بخشیدن به سایت وردپرس خود به خواندن ادامه دهید!

1.تم مناسب را انتخاب کنید

اولین مورد در لیست نکات ما برای بهینه سازی سایت وردپرس شما ، انتخاب تم مناسب است.

برخی از مضامین با انواع ویژگی ها بسته بندی می شوند تا به شما در ایجاد یک سایت پیچیده کمک کنند ، از جمله:

     عناصر پویا

     ابزارک ها

     نمادهای اجتماعی

     اسلایدرها

تنها مشکل این است که همه این ویژگی ها می توانند سرعت سایت شما را کم کنند.

هنگامی که تم را برای سایت وردپرس خود انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که تمی را با ویژگی های بیشتر از آن چه نیاز دارید انتخاب نمی کنید. به مضامین “سبک” بچسبید و فقط تعدادی از عناصر مورد نیاز خود را ارائه دهید. این اطمینان حاصل می کند که سایت شما سریع تر بارگیری می شود اما همچنان همه موارد مورد نیاز شما را فراهم می کند.

2.ارائه دهنده میزبانی وب مناسب را انتخاب کنید

وقتی یک وب سایت در وردپرس می سازید ، باید سایت خود را در جایی میزبانی کنید. مکانی که میزبانی سایت خود را انتخاب می کنید می تواند به طور چشمگیری بر زمان بارگذاری سایت شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل این نکته بهینه سازی سرعت وردپرس بعدی در لیست ما است.

مهمترین ضرر زمان بارگذاری سایت شما میزبان وب مشترک است.

در حالی که هزینه میزبانی مشترک کمتر از داشتن یک میزبان مدیریت شده است ، اما استفاده از یک میزبان مشترک می تواند هزینه ای برای شما داشته باشد. هنگامی که میزبانی مشترک دارید ، با تعداد زیادی مشاغل دیگر به اشتراک می گذارید ، که می تواند بر عملکرد سایت شما تأثیر بگذارد.برای سئو سایت در قم می توانید روی تیم متخصص ما حساب کنید.

به عنوان مثال ، اگر دو شرکت در یک میزبان مشترک ساعات اوج بازدید را از 9-11 صبح داشته باشند ، هر سایت بازدید بیش از حد خواهد داشت. در نتیجه ، اگر در این میزبان مشترک باشید ، سایت شما کندتر بارگیری می شود زیرا سایت های دیگر همزمان با هجوم ترافیک روبرو می شوند.

و سایت های کند می توانند هزینه فروش شما را داشته باشند – بیش از 2.6 میلیارد دلار درآمد سالانه برای سایت های کم بار از بین می رود.

راه حل؟ یک میزبان وب سایت مدیریت شده برای سایت خود انتخاب کنید. اگرچه ممکن است مدیریت آن هر ماه هزینه بیشتری داشته باشد ، اما در نهایت به سود کسب و کار شما خواهد بود زیرا به دلیل سایت کم بارگذاری ، فروش را از دست نخواهید داد.

3.اندازه پرونده های تصویر را کاهش دهید

اگر می خواهید نحوه سرعت بخشیدن به سایت وردپرس خود را بدانید ، سعی کنید اندازه پرونده های تصویری خود را کاهش دهید. عکس ها یک مولفه اساسی برای ایجاد یک وب سایت جذاب برای مخاطبان شما هستند ، اما همچنین می توانند همان چیزی باشند که سایت شما را کند می کند.

شما می خواهید از عکس های با وضوح بالا استفاده کنید ، این به معنای اندازه فایل های تصویر بزرگ است.آن ها می توانند سرعت سایت شما را کم کنند.

اگر می خواهید سرعت وردپرس را افزایش دهید ، سعی کنید تصاویر خود را قبل از افزودن به سایت خود فشرده کنید. برای فشرده سازی پرونده های تصویری خود می توانید از ابزاری مانند Kraken.io استفاده کنید. با استفاده از یک ابزار فشرده سازی تصویر ، می توانید اندازه پرونده تصویر را بدون از دست دادن کیفیت کاهش دهید.

بهینه سازی سرعت وردپرس: 7 راه برای افزایش سرعت وردپرس

4.حافظه پنهان را فعال کنید

اگر می خواهید سایت وردپرس خود را بهینه کنید ، باید caching را فعال کنید. حافظه پنهان یک روش ساده برای سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری سایت خود با بارگیری قبلی سایت است.

هنگامی که شخصی برای اولین بار به سایت شما مراجعه می کند ، مرورگر مستقیماً از سرور وب محتوایی را درخواست می کند. این محتوا شامل عکس ، عناصر طراحی ، فیلم و موارد دیگر است. از آن جا که اولین بار است که کاربر از سایت بازدید می کند ، مرورگر برای بارگیری همه موارد باید به سرور اعتماد کند.

این فرآیند ممکن است زمان ببرد ، به طور عمده اگر سایت شما حاوی عناصر زیادی باشد.

اگر حافظه پنهان را فعال نکنید ، مخاطبان شما هر بار که به سایت شما مراجعه می کنند این تجربه را خواهند داشت و به دلیل طولانی بودن بارگذاری از خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما دلسرد می شوند.

با این وجود ، اگر در آینده به سایت شما بازگردد ، می توانید با سرعت بیشتری حافظه را تجربه کنید. حافظه پنهان منابع صفحه وب محلی را ذخیره می کند تا هنگام مشاهده مجدد سایت ، مرورگر بتواند به این حافظه پنهان دسترسی پیدا کند و سایت شما را سریع تر بارگیری کند.

برای فعال کردن حافظه پنهان مرورگر ، می توانید افزونه ای مانند W3 Total Cache یا WP Super Cache را نصب کنید.

بهینه سازی سرعت وردپرس: 7 راه برای افزایش سرعت وردپرس

5 . از شبکه توزیع محتوا (CDN) استفاده کنید

مورد بعدی در لیست نکات بهینه سازی سرعت وردپرس ما استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN) است. CDN ها می توانند به مخاطبان شما کمک کنند تا سریع تر به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

وقتی شخصی از وب سایت شما بازدید می کند ، از سرور مورد استفاده شما به اطلاعات دسترسی پیدا می کند. اگر کسی در همان منطقه از کسب و کار شما به سایت شما دسترسی پیدا کند ، احتمالاً مشکلی مشاهده نخواهد کرد – این مشکل برای افرادی ایجاد می شود که از سایت شما بازدید می کنند و در نزدیکی تجارت شما زندگی نمی کنند.

به عنوان مثال ، اگر در تهران اقامت داشته باشید ، و شخصی از اصفهان سعی در دسترسی به سایت شما داشته باشد ، سرعت آن بسیار کند خواهد شد زیرا از سرور کسب و کار شما فاصله بیشتری دارند.

اگر از CDN استفاده می کنید ، شخصی که شیراز است می تواند از نزدیک ترین سرور به خود استفاده کند و سایت شما را سریع تر بارگیری کند.

برای پیاده سازی CDN ، باید:

    با ارائه دهنده CDN ثبت نام کنید

    برای آماده کردن سایت خود در CDN یک پلاگین نصب کنید (برای این کار می توانید از W3 Total Cache استفاده کنید)

    CDN خود را به سایت وردپرس خود متصل کنید

6.پایگاه داده وردپرس خود را تمیز کنید

اگر می خواهید سایت وردپرس خود را تسریع کنید ، پایگاه داده وردپرس خود را تمیز کنید. این پایگاه داده شامل همه کارهایی است که با سایت شما انجام می شود. از نظرات گرفته تا پست ها ، پایگاه داده شما اطلاعات را ذخیره می کند و از آن ها پشتیبان تهیه می کند.

هنگامی که یک پایگاه داده بیش از حد بار دارد ، می تواند سایت شما را نابود کند.

برای کاهش اندازه پایگاه داده خود ، اطلاعات ناخواسته مانند موارد زیر را حذف کنید:

نظرات هرزنامه

کاربران جعلی

پیش نویس های قدیمی مطالب

حذف این اطلاعات ناخواسته از اندازه پایگاه داده شما کاسته و بارگیری سایت شما را آسان تر می کند.

7.افزونه های ناخواسته را حذف کنید

اگر می خواهید با سرعت بخشیدن به سایت وردپرس خود آشنا شوید ، افزونه های ناخواسته را حذف کنید. هنگام ایجاد سایت خود ، به احتمال زیاد افزونه های زیادی اضافه کنید تا سایت خود را برای ارائه بهترین تجربه بهینه کنید. واقع بینانه ، شما پلاگین هایی اضافه می کنید که ممکن است هرگز استفاده نکنید یا نیازی به آن ها نداشته باشید.

این افزونه ها می توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند و تجربه منفی کاربر را تحویل دهند.

از طریق افزونه های خود استفاده کنید و مطمئن شوید که هنوز از آن ها در سایت خود استفاده می کنید و به سود کسب و کار شما هستند. افزونه هایی را که دیگر در خدمت هدف نیستند حذف کنید. همچنین می توانید به دنبال افزونه های جدید باشید که ممکن است دو کار را در یکجا انجام دهند.

ارائه یک تجربه سریع در وب سایت خود کلید کسب درآمد بیشتر است. شما باید سایت وردپرس خود را بهینه سازی کنید تا از بارگذاری سریع آن و همچنین دریافت سریع اطلاعات توسط کاربران اطمینان حاصل کنید.قم سایت می تواند در این زمینه و همچنین زمینه های مختلف از جمله دیجیتال مارکتینگ در قم به شما کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *