دیجیتال مارکینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

دیجیتال مارکینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

دیجیتال مارکینگ چیست و چه کاربردی دارد؟


با افزایش دسترسی مردم به اینترنت ، و استفاده بیشتر مردم از آن باعث شده عبارت جدید به نام دیجیتال مارکتینگ بین مردم رواج پیدا کند.قسمتی از مردم نحوه خرید خود را تغییر داده اند و از اینترنت برای خرید محصولات خود استفاده میکنند و یا قبل از خرید محصول آن را در گوگل جستجو میکنند و از طریق آن به خرید میرسند. این بدان معناست که بازاریابی افلاین یا حضوری به اندازه قدیم موثر نیست.قم سایت شما را در طراحی سایت در قم و دیجیتال مارکینگ اصولی میتواند به شما کمک کند.

دیجیتال مارکینگ چیست؟

دیجیتال مارکینگ شامل کلیه تلاش هایی که از یک دستگاه الکترونیکی مثل موبایل ، تبلت یا کامپیوترها در راستای شناخت برند شما ، خدمات شما یا فروش محصولات خود می باشد.مشاغلی که آینده نگری دارند و به فکر مشتریان جدید و بیشتری هستند میتوانند از کانال هایی نظیر : موتور های جستجو (گوگل)، شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام)، ایمیل و اس ام اس برای فروش محصولات خود نیز استفاده کنند.

نقش دیجیتال مارکتینگ در مشاغل مختلف ؟

بازایابی سنتی ممکن است شامل مواردی نظیر : تبلیغات محیطی یا چاپی ، ارتباط تلفنی یا بازاریابی فیزیکی باشد اما دیجیتال مارکتینگ میتواند بصورت آنلاین یا افلاین اتفاق بیوفتد.این بدان معناست که فروش بیشتر و مشتریان جدید از طریق راه هایی از جمله وب سایت ، ایمیل ، ویدیو ، اس ام اس ، شبکه های اجتماعی و غیر استفاده کرد.از آنجایی که دیجیتال مارکینگ راه ها و استراتژی های بسیار دارد شما با استفاده از بودجه خود میتواند روش های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

راه ها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ ؟

سئو سایت در قم

این فرآیند به شما کمک میکند که وب سایت خود را به رتبه های بالاتری در صفحات نتایج گوگل برسانید که نتیجه آن باعث افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد.از طریق سئو شما میتوانید محصولات خود یا خدماتی که ارائه میدهید را بروی یک صفحه از وب سایت خود متمرکز کنید و با استفاده از کلمه کلیدی هدف خود به کاربران جدید و مشتری های جدید برسید.

بازیابی از طریق شبکه های اجتماعی

این عمل باعث افزایش شناخت برند شما و محصولات شما از طریق شبکه های اجتماعی خواهد شد.شبکه های که در حال حاضر در ایران فعال هستند نظیر اینستاگرام یا تلگرام میتوانید بازاریابی آنلاین خود را انجام دهید.به راحتی و رایگان با راه اندازی یک پیج در اینستاگرام میتوانید محصولات و خدماتی که ارائه میدهید را به کاربرانی که دنبال محصول یا خدمات شما هستند ارائه دهبد.

پرداخت به ازای هر کلیک

یکی از روش های دیگر مرسوم پرداخت هزینه به گوگل است که Google Ads معروف است به شما این امکان را میدهد که در جستجوی یک کلمه کلیدی وب سایت شما در سطر اول قرار بگیرد و بروی وب سایت شما کلیک بشود.

بازاریابی توسط سایت های وابسته

این نوع تبلیغات به معنای آن است که از یک وب سایت دیگر برای ارتقا و فروش خود اقدام کنید و آنها بر اساس متد ها و روش هایی که دارند از شما دریافت وجه خواهند کرد.در ایران یکی از وب سایت هایی که نقش اساسی در کسب و کارها پیدا کرده و مردم روزانه وقت خود را در آن میگذرانند اپلیکیشن دیوار می باشد که با گذاشتن اگهی در آن میتوانید خود را به مشتریان معرفی کنید و خدمات خود را برای آنها بنویسید تا در صورت نیاز با شما تماس بگیرند و آنها را تبدیل به مشتری های جدید کسب وکارخود کنید.

ایمیل مارکتینگ

نوعی از دیجیتال مارکینگ بوده که با ارسال ایمیل به تعداد زیادی از کاربران میتوانید تبلیغ محصول خود یا برند خود رار انجام دهید ولی ایمیل مارکتینگ در بعضی مشاغل کاربرد دارد و جوابگو می باشد.

اس ام اس مارکینگ

سبک نسبتا جدید از دیجیتال مارکینگ می باشد که با ارسال اس ام اس به قشر زیادی از مخاطبان فروش یا شناخت برند خود را انجام دهید.

برفرض مثال تخفیف محصولات خود به انبوهی از مردم و قشر خاصی که مد نظر شماست ارسال می شود.

یا مثالی دیگر : به همه افرادی که در منطقه ای که کسب و کار محلی خود را راه اندازی کرده اید اس ام اس انبوه ارسال کنید و خود را معرفی کنید.نخصص ما دیجیتال مارکتینگ در قم می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *