نحوه استفاده مجدد از مطالب در شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده مجدد از مطالب در شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده مجدد از مطالب در شبکه های اجتماعی


یک پست وبلاگ لازم نیست که یک پست وبلاگ باقی بماند ، و یک ویدیو می تواند خیلی بیشتر از یک ویدیوی منفرد باشد.

اگر بیاموزید چگونه مطالب را مجدداً مورد استفاده قرار دهید ، می توانید موضوعی ساده مانند پست وبلاگ را در یک سری چیزهای مختلف برای لذت بردن از افراد و گسترش دامنه خود قرار دهید. من به شما خواهم گفت که چگونه

اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی سایت در قم و رشد کسب و کار خود هستید قم سایت می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

هدف محتوای مجدد چیست؟

هنگام استفاده مجدد از محتوا ، کاری که می کنید این است که یک منبع ارزشمند را می گیرید – که من مطمئن هستم که برای آن تلاش زیادی کرده اید – و اصلاح آن به گونه ای که دوباره قابل اشتراک گذاری و توزیع مجدد در قالب های مختلف یا سایر موارد باشد.حتی ممکن است بگویید که بازاریابی محتوای خود را بازیافت می کنید.

به هر حال اگر بخواهید آن را بیان کنید ، سه کار اصلی وجود دارد که می توانید هنگام استفاده مجدد از محتوا انجام دهید:

    محتوای قدیمی را به روز کنید

    با قالب های جدید آزمایش کنید

    محتوای خود را در کانال های موجود خود به اشتراک بگذارید

من مطمئن هستم که شما سوالات بیشتری نیز دارید چگونه محتوای مورد استفاده مجدد را انتخاب می کنید؟ چرا باید به جای ایجاد موارد تازه تر ، محتوای خود را دوباره استفاده کنید؟

بیایید با “چرا” شروع کنیم

چرا باید محتوای خود را دوباره استفاده کنید؟

خوب ، اول از همه ، ایجاد چیز جدید به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. منظور من این است که ، شما باید در مورد یک ایده تحقیق کنید ، ببینید آیا آن چه که می خواهید انجام دهید قبلاً انجام شده است ، محتوا را ایجاد کنید و سپس آن را تبلیغ کنید.

من مطمئن هستم که به جای این که همیشه چیز جدیدی خلق کنید ، یک دسته کارهای دیگر هم دارید که می توانید انجام دهید. به همین دلیل ما هدف مجدد خود را می گیریم: برای صرفه جویی در وقت و انرژی و به حداکثر رساندن تأثیر هر قسمت از مطالب.

اول از همه ، مردم در مورد نحوه مصرف رسانه ها ترجیحات مختلفی دارند. استفاده مجدد از محتوای شما به شما کمک می کند تا نیازهای مخاطبان بیشتری را برآورده کنید.

بخشی از مخاطبان شما ممکن است پست سنتی وبلاگ را ترجیح دهند. اما برخی ترجیح می دهند یک فیلم تماشا کنند یا به یک گرافیک فانتزی نگاه کنند.

و سوم این که ، اگر این یک کلمه باشد ، می توانید به چیزی که قبلاً نتیجه گرفته است ارزش اضافه کنید.

بنابراین اگر یک ویدیوی YouTube بسیار محبوب ایجاد کرده اید ، می توانید آن را به وبلاگ خود اضافه کنید و از متن فیلم به عنوان متن استفاده کنید. اگر ویدیو به اندازه کافی طولانی باشد ، می توانید قطعه هایی از آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

شما می دانید که مخاطبان شما فیلم اصلی را دوست دارند ، بنابراین می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و از طریق کانال های مختلف توجه بیشتری را به خود جلب کنید.برای رونق کسب و کار خود و دیجیتال مارکتینگ در قم می توانید روی تیم متخصص قم سایت حساب کنید.

چه محتوایی را باید دوباره استفاده کنید؟

در واقع فرمول خاصی برای بازیافت محتوای بازاریابی وجود ندارد.

شما می توانید با مراجعه به کتابخانه محتوای خود شروع کنید تا ببینید آیا چیزی دارید که بتواند به استفاده مجدد از آن منجر شود.

یک مثال عالی از محتوای به راحتی قابل استفاده مجدد ، مطالعه موردی یا جمع آوری داده ها است. اگر تحقیق اصلی دارید یا یک لیست جامع از آمار ارائه شده مثلاً در یک پست وبلاگ دارید ، فرصت های زیادی دارید که این یک مقاله را به شکل های دیگر بازاریابی محتوا گسترش دهید.

آمار اینفوگرافیک عالی را ایجاد می کند. یا می توانید تحقیقات خود را در یک ویدیو توضیح دهید. سپس ، می توانید همه این موارد را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. یا در یک خبرنامه ایمیل و…

روش عالی دیگر برای استفاده مجدد از محتوا ، بررسی آن چه مخاطبان شما دوست دارند است. شاید شما یک صفحه در وب سایت خود داشته باشید که بازدید زیادی داشته باشد ، یا این که متوجه شوید هر زمان که در مورد یک موضوع خاص فیلم تهیه می کنید ، منفجر می شود.

در نهایت ، می توانید هر محتوایی را که می خواهید استفاده کنید. این کار شماست اما انتخاب چیزی آسان برای به روزرسانی یا چیزی که می دانید مردم آن را دوست دارند ، ممکن است بازیافت مطالب را کمی آسان کند.

و حالا چیزی که امیدوارم همه منتظر آن باشید

نحوه استفاده مجدد از مطالب به 3 روش مختلف

  1. محتوای قدیمی خود را به روز کنید

این اصطلاح وجود دارد که ما بازاریابان دوست داریم هنگام مراجعه به محتوایی که قرار است بی انتها باشد ، از آن استفاده کنیم: همیشه سبز. بله ، مانند درختان.

اساساً ، محتوای همیشه سبز به روندها متکی نیست ، به سوالات رایج صنعت پاسخ می دهد و نگاهی عمیق و ارزشمند به یک موضوع خاص ارائه می دهد.

اما همان طور که درختان همیشه سبز برای سالم ماندن به TLC احتیاج دارند ، محتوای همیشه سبز شما نیز برای حفظ اهمیت به توجه شما احتیاج دارد.

اینترنت مکانی کاملاً رقابتی است. در حقیقت ، بیش از نیمی از مشاغل برای تولید بازاریابی خود محتوا ایجاد می کنند.

این بدان معناست که در حال حاضر ، این احتمال وجود دارد که یکی از رقبای شما در حال نوشتن یا به روزرسانی محتوای خود باشد تا از محتوای شما بهتر و جامع تر باشد.

بنابراین اگر لیستی از آمار مربوط به چند سال پیش دارید که هنوز هم میزان قابل توجهی از ترافیک را دریافت می کند ، آن را مرور کرده و با اطلاعات جدید آن را به روز کنید.

اگر موضوعات خاصی وجود دارد که شما برای آن ها محتوا ایجاد کرده اید ، اما فقط رتبه های بالایی را در موتورهای جستجو مشاهده نمی کنید ، به نتایج برتر نگاه کنید.

ممکن است مشاهده کنید که محتوای شما به موضوع می پردازد اما آن قدر عمیق نیست که بتواند آن چه را که لازم است به خوانندگان ارائه دهد.

یک چیز قطعی است که ویرایش آن چه در حال حاضر دارید زمان بسیار کمتری نسبت به نوشتن چیزی از ابتدا خواهد داشت.

  1. با قالب های جدید آزمایش کنید

فقط به این دلیل که شما چیزی را در قالب خاصی ایجاد کرده اید به این معنی نیست که اطلاعات باید در همان قالب باقی بمانند.

اگر در مورد نحوه مراقبت از درختان یک پست وبلاگ نوشته اید ، می توانید این اطلاعات را گرفته و در یک اینفوگرافیک قابل اشتراک گذاری قرار دهید.

شاید متوجه شده باشید که یک کسب و کار رقیب یک راهنمای کامل برای مراقبت از درخت تهیه کرده است ، در حالی که آن چه شما دارید یک دسته از صفحات وب سایت کوتاه تر است که موضوعات مرتبط را پوشش می دهد.

می توانید آن صفحات را با هم گروه بندی کرده و یک راهنمای بارگیری برای مراقبت از درخت ایجاد کنید. تمام آن چه ممکن است لازم باشد انجام دهید این است که مقداری از کپی را تغییر دهید تا همه صفحات با هم جریان داشته باشند. علاوه بر این ، می توانید ایمیل های افراد را بخواهید تا راهنمای شما را بارگیری کنند ، بنابراین اکنون می توانید برای آن ها ایمیل های اضافی ارسال کنید و احتمالاً به آنها تبلیغات شخصی ارائه دهید

چه یک ویدیو را به پادکست تبدیل کنید ، چه یک پست وبلاگ را به یک راهنمای دقیق ، یا یک اینفوگرافیک بزرگ را به گرافیک با سایز بزرگتر تبدیل کنید ، می توانید با استفاده از خلاقیت خود میزان دسترسی خود را به محتوای موجود خود به حداکثر برسانید.

  1. محتوای خود را در کانال های موجود خود به اشتراک بگذارید

مطالب خود را یک بار منتشر نکنید و آن را فراموش کنید. آن را که شایسته آن است تبلیغ کنید.

به اشتراک گذاری پست های وبلاگ یک مکان عالی برای شروع است. قطعاً می توانید به این پست در شبکه های اجتماعی پیوند دهید و امیدوار باشید که مردم از آن استقبال کنند. اما بازم هم تسلیم نشو.

دوباره آن را به اشتراک بگذارید ، اما در قالب دیگری. یک نقل قول عالی از پست را به صورت یک نمودار سریع قرار دهید و آن را برای دنبال کنندگان خود ارسال کنید. اگر ویدیویی ساخته اید ، فراموش نکنید که آن را هم به اشتراک بگذارید.

خلاصه ای از پست خود را بنویسید و آن را به همراه یک لینک برای مشترکان ایمیل خود ارسال کنید.

استفاده مجدد از محتوا لزوماً این تلاش عظیم نیست. این کار می تواند به سادگی به اشتراک گذاشتن قطعه ای از آن چه ایجاد کرده اید باشد و از افراد بخواهید نسخه کامل آن را در وب سایت شما یا هرجایی که میزبان است بخوانند ، تماشا کنند یا به آن گوش دهند.

باز هم ، وقتی فکر می کنید که چگونه می توانید آن را بازیافت کنید ، با محتوای خود خلاق باشید.قم سایت همچنین در زمینه های مختلف از جمله سئو سایت در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

ممنون از ملاحظه تان!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *