چرا بک لینک برای سئو سایت مهم است و چگونه می توانید آن ها را کسب کنید؟

چرا بک لینک برای سئو سایت مهم است و چگونه می توانید آن ها را کسب کنید؟

چرا بک لینک برای سئو سایت مهم است و چگونه می توانید آن ها را کسب کنید؟


سعید در حال خواندن مقاله ای از مجله در مورد نحوه نگهداری سگ های آموزش دهنده است. او در اعتبار آن شک دارد – اما هنگامی که به مطالعه یک کتاب دانشگاهی در این زمینه می پردازد ، می بیند که این کتاب مقاله مجله را به عنوان منبع ذکر کرده است! پس از آن ، او بسیار بیشتر به مقاله اعتماد دارد.

سناریوی ذکر شده در بالا مشابه آنچه اتفاق می افتد هنگامی که یک وب سایت برای محتوای خود بک لینک می گیرد. بک لینک ها ابزاری باورنکردنی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هستند ، کاری که کسب و کار شما به خوبی به کار می گیرد. اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی سایت در قم هستید قم سایت می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

اما بک لینک چیست ؟ و چرا بک لینک برای سئو مهم است؟ ادامه مطلب را بخوانید تا پاسخ این سوال را بیاموزید و بدانید که چگونه می توانید بک لینک کسب کنید.

بک لینک چیست؟

بک لینک پیوندهایی هستند که از وب سایت دیگری به وب سایت شما هدایت می شوند. به عبارت دیگر ، این پیوندها در وب سایت شما نیستند – از جایی دیگر در اینترنت به وب سایت شما منتهی می شوند.

به عنوان مثال ، تصور کنید که می خواهید نحوه کار هواپیماها را بیاموزید. شما از وب سایتی به نام howairplanesfly.com بازدید می کنید و مقاله ای در این زمینه می خوانید ، اما مطمئن نیستید که منبع معتبری است. شما سایت را ترک کرده و به جای آن از وب سایت Smithsonian بازدید می کنید.

اما همین که مقاله ای را در سایت اسمیتسونیان به پایان می برید ، می بینید که یکی از منابعی که به آن استناد می کند howairplanesfly.com است! بعد از دیدن آن ، احتمالاً نظر شما در مورد اعتبار سایت اخیر بسیار بالاتر است.

همان طور که مثال فوق نشان می دهد ، بک لینک برای ایجاد اعتماد و احترام آنلاین مفید است. وقتی نوبت به سئو می رسد ، سایت ها برای کسب اعتبار در صنعت خود به دنبال بک لینک هستند.برای سئو سایت در قم می توانید روی ما حساب کنید.

به عنوان مثال دیگر ، بگذارید بگوییم شما بلندگو و سایر مواد استودیوی صدا می فروشید و در وب سایت خود در مورد آکوستیک استودیو یک پست وبلاگ می نویسید. از آنجا که در مورد امواج صوتی و نحوه کار آنها زیاد صحبت می کنید ، می خواهید از وب سایتی معتبر برای آن موضوع بک لینک بگیرید.

اگر آن سایت موافقت کند که از وب سایت خود به پست وبلاگ شما پیوند دهد ، می تواند برای SEO شما معجزه کند. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چگونه!

چرا بک لینک برای سئو مهم است؟

در این مرحله ، ممکن است این سال را داشته باشید که چرا بک لینک برای سئو اهمیت دارد. مطمئناً ، داشتن پیوند سایت دیگری به شما ممکن است راحت باشد ، اما چرا بک لینک برای سئو مهم است؟

همانطور که اتفاق می افتد ، بک لینک ها سه مزیت بسیار چشمگیر دارند که همه به طور همزمان برای تقویت SEO شما کار می کنند. در اینجا یک نمای کلی از هر یک وجود دارد!

بک لینک مخاطبان شما را گسترش می دهد

یکی از نکات مفید در مورد داشتن لینک سایت دیگر به شما این است که آنها احتمالاً مخاطبان خاص خود را دارند. وقتی آنها پیوندی به سایت شما در محتوای خود وارد می کنند ، در واقع شما را در مقابل مخاطبان کاملا جدید قرار می دهند.

هنگامی که افراد مطالب موجود در سایت دیگر را می خوانند ، بسیاری از آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع پیوند را دنبال می کنند – و این آنها را مستقیماً به سایت شما هدایت می کند ، جایی که احتمال دارد به عنوان یک رهبر جدید تبدیل شوند.

بک لینک اعتماد افراد به شما را افزایش می دهد

هرکسی که از سایت شما بازدید می کند از داشتن هرگونه بک لینک اطلاع نخواهد داشت. اما برای هر کسی که با نام تجاری شما آشنا باشد ، مواجه شدن با پیوند به شما از یک سایت دیگر می تواند کارهای زیادی در افزایش اعتماد او به شرکت شما انجام دهد.

هنگامی که شروع به دریافت بک لینک از نام های معتبر و شناخته شده در صنعت خود می کنید ، این پیام را به شما می دهد که کسب و کار شما به همان اندازه معتبر است. به هر حال ، سایت در غیر این صورت به شما پیوند نمی دهد.

با این حال ، به یاد داشته باشید که به احتمال زیاد از شرکت های معروف بک لینک نخواهید گرفت. به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت نوشابه هستید ، کسب لینک از Coca-Cola یک پیروزی باورنکردنی است اما کمی بعید است.

بک لینک ها باعث افزایش رتبه شما می شوند

کاربران تنها کسانی نیستند که تحت تأثیر نمایه لینک برگشت شما قرار می گیرند. وقتی الگوریتم های رتبه بندی Google سایت شما را جستجو می کنند ، آنها به هر لینک ورودی که دارید توجه می کنند. این پیوندها در تعیین رتبه شما در نتایج جستجو نقش دارند.

اگر Google مشاهده کند که یک سایت معتبر در صنعت شما به محتوای شما پیوند می دهد ، فرض می کند که شما معتبر نیز هستید. در پاسخ ، به شما رتبه بالاتری می دهد.

با این حال ، فقط به این دلیل که یک مقام صنعت به محتوای شما پیوند می دهد ، به این معنی نیست که یک شب رتبه بندی های بیشتری را مشاهده خواهید کرد. طول می کشد.

برای یادآوری ، شما باید به جای کیفیت به دنبال بک لینک با کیفیت باشید.

از کدام بک لینک ها باید خودداری کنید؟

بدست آوردن بک لینک یک عمل عالی است که به خوبی انجام شود ، اما باید آن را درست انجام دهید تا یک استراتژی مثر باشد. همانطور که بک لینک مثبت می تواند باعث افزایش رتبه شما شود ، منفی نیز می تواند آن را کاهش دهد.

در اینجا سه ​​نوع بک لینک وجود دارد که باید از آنها در وب سایت خود جلوگیری کنید!

بک لینک های بی ربط

یکی از اولین اشتباهاتی که باید از آن اجتناب کرد ، کسب بک لینک است که هیچ ارتباطی با تجارت شما ندارد. به عنوان مثال ، اگر در صنعت تعمیرات منزل کار می کنید ، تمرکز خود را بر تهیه بک لینک در زمینه تعمیرات منزل بگذارید. اگر در مورد آسیب موریانه یک پست وبلاگ می نویسید ، روی لینک های مرتبط با موریانه تمرکز کنید.

اگر سایت شما دارای پیوندهای پی در پی متعددی باشد و هیچ ارتباطی با محتوایی که به آن پیوند دارند ، داشته باشد ، Google متوجه شما می شود و رتبه شما را پایین می آورد.

بک لینک غیرمجاز

نوع دیگری از بک لینک برای جلوگیری از پیوندهای غیرمجاز – یعنی بک لینک از سایت هایی که معتبر نیستند. هنگامی که به دنبال بک لینک هستید ، ممکن است وسوسه انگیز باشد که به دنبال هر تعداد بک لینک دیگری باشید.

اما انجام آن فکر بدی است. هنگام کسب بک لینک ، باید کیفیت بیش از کمیت را هدف قرار دهید. به جای جستجوی 20 بک لینک مختلف از سایت های متوسط ​​، دو یا سه مورد را از معتبرترین سایت های صنعت خود تحت فشار قرار دهید.

در غیر این صورت ، رتبه بندی شما آسیب می بیند.

بک لینک هرزنامه

یکی از بدترین نوع بک لینک ها مواردی است که لزوماً به دنبال آنها نیستید – بک لینک های ناخواسته. گاهی اوقات ، وب سایت ها بک لینک های ناخواسته ای را بدست می آورند زیرا آنها سعی در خرید آن بک لینک ها دارند. با این حال ، بک لینک ها ناخواسته هستند و از سایت های غیرمرتبط وارد می شوند.

بک لینک های اسپم به سرعت رتبه بندی شما را جلب می کنند. خوشبختانه راهی برای خلاص شدن از شر آنها وجود دارد – یعنی با رد کردن آنها ، که می توانید از طریق Google Search Console انجام دهید. حذف پیوندها در اصل به Google می گوید که آنها را نادیده بگیرد.

چگونه می توانید بک لینک کسب کنید؟

اکنون که می دانید چرا بک لینک ها مهم هستند و به دنبال انواع بک لینک هستید ، سوال بعدی شما احتمالاً این است: “چگونه می توان بک لینک بدست آورد؟”

خوشبختانه ، شما چندین گزینه دارید. غالباً فقط به ادب پرسیدن برمی گردد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از سایت های شخص ثالث بک لینک بگیرید:

    از سایت های ایده آل خود استفاده نکنید: اگر در صنعت شما سایت های معتبری وجود دارد که از پیوندهای آنها می دانید می توانید از آنها بهره مند شوید ، می توانید از برخی از مطالب آنها صرف نظر کرده و به دنبال لینک های خراب باشید. اگر موردی پیدا کردید ، می توانید از سایت بخواهید که پیوندهای جدید به شما را جایگزین آنها کند.

    نظارت بر هشدارهای Google: می توانید Google Alerts را تنظیم کنید تا وقتی وب سایت شخص ثالث از شرکت یا نام تجاری شما نام می برد ، به شما اطلاع داده شود. هر زمان سایتی از شما نام برد اما به شما پیوند نمی دهد ، می توانید با ادب از آنها بخواهید پیوندی اضافه کنند.

    ارسال پست به عنوان مهمان: گزینه دیگر جستجوی وب سایت های معتبری است که برای نویسندگان مهمان آزاد باشد. اگر پیشنهاد می کنید برای آنها پست مهمان بنویسید و قبول کنید ، می توانید چندین لینک به سایت خود در بخشی که می نویسید وارد کنید.

چرا بک لینک برای سئو سایت مهم است و چگونه می توانید آن ها را کسب کنید؟

راه حل های بالا تنها چند روش برای کسب بک لینک است ، اما از جمله موثرترین آنهاست. اگرچه این کار را انجام می دهید ، حتماً بخاطر داشته باشید که این وضعیت باید یک برنده باشد – سایت شخص ثالث باید به اندازه شما از پیوندها بهره مند شود.

اکنون باید برای شما روشن باشد که چرا بک لینک ها بسیار مهم هستند – بنابراین مزایایی که می توانند به شما ارائه دهند را از دست ندهید! از سایت خارج شوید و شروع به کسب بک لینک برای سایت خود کنید.قم سایت در زمینه های مختلف از جمله دیجیتال مارکتینگ در قم آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *