یک روش ساده برای توضیح بازاریابی دیجیتال

یک روش ساده برای توضیح بازاریابی دیجیتال

یک روش ساده برای توضیح بازاریابی دیجیتال


آیا می دانید 80٪ از خریداران قبل از اینکه بخواهند چیزی بخرند ، تحقیق آنلاین در مورد محصولات را انجام می دهند؟ در مورد این واقعیت که بیش از 50 درصد آمریکایی ها که یک مارک را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند ، به آن وفادار می مانند؟

هر دو این اعداد نشان دهنده یک تغییر عظیم در دو دهه گذشته به سمت خرید دیجیتال است که اغلب نتایج مثبتی برای مشاغل به همراه دارد. برای این که شما با همان موفقیت سایر شرکت ها به صورت آنلاین روبرو شوید ، مجبورید از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

اگر می خواهید از بازار مشتری موجود به طور کامل استفاده کنید ، بازاریابی دیجیتال چیزی است که از پس آن برنمی آیید. اما دقیقاً بازاریابی دیجیتال چیست؟ چه چیزی آن را از بازاریابی سنتی متمایز می کند؟

اگر آرزو می کنید کسی بازاریابی دیجیتال را به روشی قابل درک برای شما توضیح دهد ، نگران نباشید – این دقیقاً همان کاری است که ما برای انجام آن این جا هستیم. ادامه مطلب را بخوانید تا یک نمای کلی بازاریابی دیجیتال را ببینید.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

برای توضیح موثر بازاریابی دیجیتال ، ابتدا باید بپرسیم: بازاریابی دیجیتال چیست؟

اساساً ، بازاریابی دیجیتال هر شکلی از بازاریابی است که از طریق کانال های دیجیتال ، به ویژه در اینترنت انجام می شود. این ممکن است یک تعریف گسترده به نظر برسد ، اما یک دلیل برای آن وجود دارد – انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد ، که به سختی می توان خاص تر شد.

ایده بازاریابی دیجیتال بهره گیری از فرصت های جدید و منحصر به فرد ارائه شده توسط اینترنت و سایر رسانه های دیجیتال است. از رسانه های اجتماعی گرفته تا بازاریابی مجدد ، بازاریابی آنلاین به مشاغل این امکان را می دهد تا به مشتریانی بالقوه دسترسی پیدا کنند که در غیر این صورت نمی توانستند. انواع مختلف بازاریابی دیجیتال کدامند؟

بازاریابی دیجیتال یک استراتژی بازاریابی را تشکیل نمی دهد. برعکس ، چندین استراتژی بازاریابی دیجیتال وجود دارد که تجارت شما می تواند آن ها را به کار گیرد و عملکرد همه آن ها متفاوت از یکدیگر است.

برای باقی مانده مروری بر بازاریابی دیجیتال ، ما به هر یک از پنج نوع بزرگ بازاریابی دیجیتال و نحوه عملکرد آن ها خواهیم پرداخت.

  1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که شامل بهینه سازی محتوای وب شما برای رتبه بندی در نتایج جستجوی Google است.

وقتی افراد در Google چیزهایی را جستجو می کنند ، الگوریتم های Google نتایج جستجو را بر اساس عوامل مختلفی رتبه بندی می کنند. هنگامی که محتوای وب خود را برای آن فاکتورهای رتبه بندی بهینه می کنید ، در رتبه بندی نتایج بهتری به دست خواهید آورد.

برخی از عوامل اصلی رتبه بندی Google شامل موارد زیر است:

     ارتباط با درخواست جستجو (قصد جستجوی کاربر)

     کلمات کلیدی (اصطلاحات جستجو) که شما در مطالب خود گنجانده اید

     سرعت بارگذاری صفحه در سایت شما

     قابلیت ریسپانسیو سایت

     پیوندها (پیوند به محتوای شما از سایت های شخص ثالث)

با بهینه سازی این عوامل و افزایش موقعیت محتوای خود در رتبه بندی ، می توانید میزان بازدید از وب سایت خود را افزایش داده و تعداد افرادی را که محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند افزایش دهید.برای سئو سایت در قم می توانید روی تیم متخصص ما حساب کنید.

  1. تبلیغات برای هر کلیک (PPC)

یکی دیگر از موثرترین انواع بازاریابی دیجیتال ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است. تبلیغات PPC تبلیغاتی است که می توانید برای نمایش آن ها در بالای نتایج جستجوی Google پرداخت کنید. آن ها به طور کلی محصول یا خدمات خاصی را تبلیغ می کنند.

همچنین می توانید تبلیغات PPC را در حاشیه وب سایت های شخص ثالث و سایر مکان ها بصورت آنلاین نمایش دهید ، اما تبلیغات جستجو پرطرفدارترین نوع هستند.

از طریق Google Ads می توانید یک کمپین جستجوی PPC راه اندازی کنید. می توانید با پیشنهاد قیمت کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید شروع کنید. سپس می توانید تبلیغاتی را که در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، همراه با صفحاتی که کاربران با کلیک بر روی آن ها به آن ها منتقل می شوند ، ساخت.

هر زمان کسی کلمه کلیدی شما را پیشنهاد می دهد ، Google تبلیغات را بر اساس دو عامل نمایش می دهد:

مشاغل با بیشترین پیشنهاد برای آن کلمه کلیدی

مشاغل با بالاترین امتیاز کیفیت (ارزیابی Google از کیفیت کلی آگهی)

بهترین قسمت PPC این است که شما فقط وقتی یک تبلیغ روی آن کلیک می کنید باید هزینه آن را بپردازید و در صورت انجام صحیح آن بسیار مقرون به صرفه است!

  1. بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اگر مکانی جایی باشد که مردم دوست دارند آنلاین شوند ، این شبکه های اجتماعی است. در حقیقت ، رسانه های اجتماعی 28٪ از زمان متوسط ​​کاربر در اینترنت را تشکیل می دهند. این باعث می شود مکانی فوق العاده برای دسترسی آنلاین به مخاطبان هدف خود داشته باشید.

اولین راه دستیابی به افراد در شبکه های اجتماعی ایجاد حساب کاربری برای کسب و کار شما و ارسال پست از آن است. وقتی به طور منظم محتوای آموزنده و جذاب مانند اینفوگرافیک ارسال می کنید ، دنبال کنندگان جدیدی را جذب کرده و افراد را به سمت برند خود جذب می کنید.

همچنین می توانید با استفاده از تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی ، تأثیر رسانه های اجتماعی خود را گسترش دهید. اکثر سیستم عامل ها به شما امکان می دهند تبلیغات درون فید ایجاد کنید ، تبلیغاتی که در فیدهای رسانه های اجتماعی کاربران ظاهر می شود. حتی می توانید بر اساس آمارهای مختلف جمعیتی گروه هایی را هدف قرار دهید تا مخاطبان خود را اصلاح کنید.قم سایت می تواند در زمینه دیجیتال مارکتینگ در قم به شما کمک کند تا بتوانید کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی رشد دهید.

  1. بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل فرصتی متفاوت از فرصت های قبلی به شما می دهد ، زیرا به شما امکان می دهد مواد بازاریابی خود را مستقیماً به صندوق ورودی کاربران ارسال کنید. البته ، این بدان معنا نیست که شما باید ایمیل های ناخواسته را به آدرس های تصادفی ارسال کنید. در عوض ، باید اجازه دهید افراد وارد سیستم شوند.

در وب سایت خود می توانید فرم های ضبط ایمیل را در صفحات مختلف قرار دهید. این فرم ها به صورت فراخوان برای اقدام (CTA) است که به کاربران این امکان را می دهد تا در پیشنهادهای ویژه یا خبرنامه ثبت نام کنند. وقتی افراد کافی ایمیل خود را ارسال می کنند ، می توانید یک لیست ایمیل ایجاد کنید.

با داشتن یک لیست ایمیل به اندازه کافی بزرگ ، می توانید ایمیل ها را به آدرس هایی که مردم به شما داده اند ارسال کنید. این ایمیل ها باید هر آنچه را که در ابتدا به آنها پیشنهاد داده اید ارائه دهند. سرانجام ، می توانید افراد را به وب سایت خود برگردانید تا از شما خرید کنند!

  1. طراحی و توسعه وب

آخرین استراتژی عمده بازاریابی دیجیتال ، طراحی وب و توسعه آن است. این استراتژی به سادگی از نحوه ساخت و قالب بندی صفحات وب سایت شما تشکیل شده است ، اما می تواند تفاوت زیادی در موفقیت بازاریابی شما ایجاد کند زیرا بیشتر استراتژی های دیگر به سایت شما منجر می شوند. اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی سایت در قم هستید تا بتوانید وارد بازار دیجیتال شوید قم سایت می تواند برای شما انتخابی مطمئن باشد.

عناصر زیادی در طراحی وب موفقیت آمیز بازی می کنند ، از جمله موارد زیر:

     طراحی تعاملی

     سرعت بارگیری سریع صفحه

     پیمایش آسان سایت

     چندرسانه ای (فیلم ، عکس و غیره)

     عناصر مارک تجاری (طرح های رنگی ، قلم ها و غیره)

یک طراحی وب موفق ، تجربه مثبتی را برای کاربران به ارمغان می آورد ، برند تجاری منحصر به فرد شما را اعمال می کند و بازدیدکنندگان را به سمت خرید محصولات یا خدمات شما هدایت می کند!

پس از این بررسی اجمالی بازاریابی دیجیتال ، اکنون باید درک اساسی داشته باشید که بازاریابی دیجیتال چیست و چرا تجارت شما باید آن را دنبال کند. اما بازاریابی دیجیتال چنان موضوعی گسترده است که دانستن چگونگی ورود به آن دشوار است.با این حال ما سعی کردیم بتوانیم در این حوزه شما را راهنمایی کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *