بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک


مانند هر مشاغلی ، هدف شرکت شما درآمدزایی است – اما اگر مردم حتی شما را از وجود موجودیت مطلع نکنند نمی توانید این کار را انجام دهید.

برای داشتن هر تلاشی در تبدیل سود ، بازاریابی تجارت خود ضروری است. و در دنیای امروز هیچ جایی بهتر از تبلیغات آنلاین نیست.اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی سایت در قم هستید قم سایت می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

اینترنت گزینه های زیادی برای دستیابی به مخاطبان ایده آل شما فراهم می کند ، گزینه هایی که رقبای شما از آن ها به طور کامل استفاده می کنند. برای جلوتر از آن ها ، باید به دنبال تهیه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال باشید.

اما بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک چیست؟ شامل چه تاکتیک های بازاریابی است؟ ما در زیر به جزئیات هر دو سوال پاسخ خواهیم داد ، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

بازاریابی دیجیتال برای SMB ها چیست؟

بازاریابی دیجیتال اصطلاحی گسترده است اما برای درک آن کافی است. اساساً ، هر بازاریابی یا تبلیغاتی است که از طریق یک رسانه دیجیتال ، معمولاً از طریق اینترنت یا در دستگاه هایی مانند تلفن یا رایانه انجام می شود.

همان طور که انتظار دارید ، طیف گسترده ای از استراتژی ها در زیر چتر بازاریابی دیجیتال گنجانده شده است. هدف برخی از آن ها دستیابی به کاربران از طریق سیستم عامل های اجتماعی است ، در حالی که برخی دیگر بر موتورهای جستجو یا ایمیل تمرکز دارند.

هدف همه آن ها دستیابی به همان هدف اساسی است – تولید و تبدیل کاربران ، در نهایت برای شرکت شما درآمد کسب می کند. و امروزه که رسانه های دیجیتال بسیار شیوع یافته اند ، نسبت به اشکال سنتی بازاریابی از امتیاز قابل توجهی برخوردار هستند.

4 استراتژی درجه یک بازاریابی دیجیتال

در نهایت ، صحبت در مورد بازاریابی دیجیتال برای SMB ها به طور کلی ، شما را خیلی دور نخواهد کرد زیرا این موضوع بسیار گسترده است. درعوض ، تجزیه و تحلیل آن در برخی از استراتژی های فردی که آن را می سازند آسان تر است.

در حالی که تعداد کمی استراتژی بازاریابی دیجیتال وجود دارد ، به ویژه چهار مورد از اهمیت و اثربخشی خود در بین مردم برجسته هستند. ما در زیر به شرح هر یک از این استراتژی ها خواهیم پرداخت!

  1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

اولین – و احتمالاً مهمترین – استراتژی بازاریابی دیجیتال ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. هدف از جستجوگرها بهینه سازی محتوای وب سایت شما برای رتبه بندی در نتایج ارگانیک جستجوی گوگل است تا افراد در پاسخ به جستجوهای خود آن را پیدا کنند.برای سئو سایت در قم می توانید روی تیم ما حساب کنید.

بهینه سازی برای رتبه بندی Google به معنای طراحی محتوای شما برای جلب رضایت الگوریتم های رتبه بندی Google است ، که هنگام رتبه بندی نتایج وب موارد مختلفی را در نظر می گیرد.

برای شروع ، می توانید کلمات کلیدی خاصی – اصطلاحات جستجو – را در محتوای خود بگنجانید تا Google بداند در کدام جستجوها باید محتوای شما جستجو شود. سایر مواردی که می توانید برای بهبود شانس رتبه بندی محتوای خود در Google انجام دهید عبارتند از:

    کسب بک لینک (پیوندهای ورودی به محتوای شما)

    بهینه سازی تصاویر

    ایجاد نمایه Google برای کسب و کار من

    با استفاده از HTTPS

    و بیشتر!

با یک کمپین SEO خوب ساخته شده ، می توانید محتوای خود را در جستجوهایی که مخاطب شما انجام می دهد ،  آن ها را به تجارت خود معرفی کنید و امیدوارم که آن ها را ترغیب به خرید از شما کنید!

  1. تبلیغات برای هر کلیک (PPC)

SEO تنها نوع بازاریابی SMB آنلاین نیست که به شما امکان می دهد از طریق Google به افراد دسترسی پیدا کنید. علاوه بر هدف دستیابی به رتبه های برتر ارگانیک ، شما می توانید در بالای صفحات نتایج جستجوی Google با تبلیغات پولی – به ویژه تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ظاهر شوید.

PPC یک استراتژی است که در آن شما به سیستم عامل های تبلیغاتی – معمول ترین Google Ads – پرداخت تبلیغات برای تجارت خود را بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک پرداخت می کنید. تبلیغات شبیه نتایج ارگانیک است ، صرفاً برای برچسب “آگهی” در گوشه بالا دارد.

بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

برای راه اندازی یک کمپین PPC در Google Ads ، ابتدا لیستی از کلمات کلیدی را که می خواهید هدف قرار دهید تهیه می کنید. سپس بر اساس مبلغی که می خواهید برای نمایش تبلیغات خود برای آن کلمات کلیدی پیشنهاد دهید.

هر زمان کسی یکی از آن کلمات کلیدی را جستجو کند ، Google تبلیغات را از میان پیشنهاد دهندگان بر اساس:

    مبلغ پیشنهاد

    نمره کیفیت (ارزیابی Google از کیفیت کلی آگهی)

با داشتن استراتژی پیشنهادی مناسب و برخی تبلیغات کاملاً خوب ، شما می توانید از طریق Google به صورت کاملاً اضافی به کاربران دسترسی پیدا کنید. بهترین قسمت این است که ، شما فقط باید وقتی تبلیغات PPC را کلیک می کنید ، هزینه آن را بپردازید ، که اگر این کار را انجام دهید ، یک استراتژی بسیار مقرون به صرفه است.

  1. بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

آیا می دانید یک کاربر متوسط ​​28٪ از وقت اینترنت خود را در شبکه های اجتماعی می گذراند؟ به همین دلیل است که بازاریابی در شبکه های اجتماعی اغلب بخش بزرگی از استراتژی های موفق بازاریابی دیجیتال است. با تبلیغات در جایی که مردم بیشترین زمان را صرف می کنند ، بهترین نتیجه را در رسیدن به آن ها خواهید داشت.

بازاریابی شبکه های اجتماعی با راه اندازی یک حساب کاربری برای کسب و کار شما آغاز می شود ، کاری که می توانید در یک یا چند سیستم عامل انجام دهید. برخی از بهترین سیستم عامل ها برای بازاریابی عبارتند از:

    فیس بوک

    توییتر

    اینستاگرام

    اسنپ ​​چت

    Pinterest

    و بیشتر!

از حساب کسب و کار خود ، می توانید مطالب جذاب بازاریابی ارسال کنید که علاقه به نام تجاری شما را ترغیب می کند. مواردی مانند ویدیوهای معرفی تیم شما ، یا اینفوگرافیک هایی که نحوه کار محصولات شما را توضیح می دهد ، ایده های خارق العاده ای برای ارسال محتوا هستند.

اگرچه علاوه بر پست های ارگانیک در شبکه های اجتماعی ، می توانید از تبلیغات پرداخت شده در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. اکثر سیستم عامل ها به شما امکان می دهند تبلیغات پولی را در سیستم عامل خود ، اغلب به صورت تبلیغات در خوراک – یعنی آن هایی که به صورت صحیح در خبرهای رسانه های اجتماعی کاربران نشان داده می شوند ، در سیستم عامل خود اجرا کنید.

از همه بهتر ، شما می توانید تبلیغات پولی خود را به سمت گروه هایی که مطابق با ویژگی های خاص هستند ، مانند سن یا مکان ، قرار دهید. این اطمینان می دهد که شما به بیشترین مخاطب ممکن دسترسی پیدا می کنید.

  1. طراحی و توسعه وب

در نهایت ، تمام بازاریابی آنلاین SMB شما باعث می شود که کاربران به یک مکان – وب سایت شما برگردند. در این جا آخرین فشار را برای تبدیل آن ها ایجاد خواهید کرد ، بنابراین بسیار مهم است که طراحی وب خود را در حد استاندارد سایر استراتژی های بازاریابی خود حفظ کنید.

عوامل مختلفی برای طراحی وب موثر است. برای شروع ، شما باید از سایت خود برای مارک سازی خود استفاده کنید ، با تصاویر و گزینه های انتخابی کلمات خود که چگونه می خواهید کاربران کسب و کار شما را مشاهده کنند. شما همچنین باید ویژگی های مختلف فنی را بهینه سازی کنید ، از جمله:

    سرعت بارگذاری صفحه

    موبایل دوستی

    ناوبری پاک کنید

    و بیشتر!

شما نمی خواهید کاربران از سایت شما بازدید کنند و سپس بلافاصله مجبور شوند کلیک کنند ، به همین دلیل ضروری است این استراتژی را از دست ندهید. بازاریابی دیجیتال برای SMB ها در واقع متقاعد کردن کاربران است که شما ارزش خرید از آنها را دارید و سایت شما باید این موضوع را منعکس کند.

اگر در بازاریابی آنلاین SMB تازه وارد هستید ، می توانید برای شروع کار با استراتژی های ذکر شده در بالا از راهنمایی استفاده کنید.قم سایت در زمینه های مختلف از جمله دیجیتال مارکتینگ در قم آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *