آموزش طراحی وب سایت در قم

آموزش طراحی سایت در قم

توصیه های مفیدی که به شما کمک می کند مهارت های طراحی وب خود را ارتقا دهید.آیا به دنبال راه هایی برای بهبود خود به عنوان طراح وب هستید؟ ما 13 راهنمایی را برای کمک به رشد خلاقانه شما گردآوری کرده ایم.این که آیا به تازگی سفر خود را به عنوان طراح وب آغاز کرده اید یا وب سایت های بی شماری ایجاد کرده اید فرقی نمی کند ، همیشه می توانید مهارت خود را ارتقا دهید. یا حتی اگر در شهر قم زندگی می کنید و به این حوزه علاقه دارید برای آموزش طراحی سایت در قم می توانید به قم سایت مراجعه کنید.در این جا 13 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند مهارت های خود را تقویت کرده و کار طراحی خود را بهتر شروع کنید.اکر به دنبال شرکت طراحی سایت در قم هستید می توانید به شرکت طراحان گستر قم سایت اعتماد کنید.

1. اولین موضوع از اموزش طراحی سایت در قم از طرح های رنگی شلوغ اجتناب کنید

با وجود سایه ها و رنگ های فوق العاده زیاد ، به راحتی می توان از رنگ ها عبور کرد. اگرچه طرح های رنگی روشن و جسورانه سنگ بنای زیبایی بسیاری از طراحان را تشکیل می دهند ، اما هنگامی که بیش از حد رنگ ها را به هم نزدیک می کنید ، نویز بصری ایجاد شده بر بقیه طراحی وب سایت غلبه می کند.

با یک پالت رنگ ساده و رنگ های خنثی پس زمینه شروع کنید. یک پس زمینه کم رنگ باعث می شود نمونه هایی از رنگ مانند رنگ های روی دکمه های فراخوان به اقدام ، موارد منو یا سایر عناصر طراحی برجسته شده و مورد توجه کاربران قرار گیرد. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک زمینه ساده سفید ، سیاه یا خنثی است. برای آموزش طراحی سایت به صورت اصولی می توانید روی قم حساب کنید.

آموزش حرفه ای طرفه ای طراحی سایت در قم

این وب سایت ساده مدل موی Emi Styles یک مثال عالی از این است که چگونه یک رنگ بندی ساده می تواند حس آرامش و نظم را نشان دهد. برای درک بهتر نحوه استفاده بهینه از رنگ در طراحی وب سایت خود ، بهتر است بیشتر با روانشناسی رنگ ها آشنا شوید تا بتوانید در انتخاب رنگ ها تصمیمات بهتری بگیرید.

2. در مورد تصویری که قرار می دهید کمی فکر کنید

آموزش طراحی سایت حرفه ای

عکس هایی که در طرح طراحی وب ادغام شده اند ، تأثیر بسزایی در ظاهر کلی وب سایت دارند. تصاویری ضعیف با فوکوس فازی و ترکیب مشکوک می تواند حتی درخشان ترین طرح ها را کاهش دهد. عکس های معمولی می توانند زندگی را از طراحی دور کرده ، آن را ملایم و بدون الهام بگذارند.استفاده از عکس های با کیفیت بالا یک راه ساده برای بهبود طراحی شماست.

اگر می خواهید از عکس های موجود استفاده کنید ، گزینه های بسیار زیادی وجود دارد. اما فقط آن ها را در طرح های خود به همان شکلی که هستند قرار ندهید. مطمئن شوید که آن ها را برش داده و ویرایش می کنید. از فیلترها استفاده کنید ، اشباع را تنظیم کنید ، گرما را تغییر دهید ، کنتراست را افزایش دهید و از سایر تکنیک های ویرایش عکس برای هماهنگی بهتر تصاویر با هماهنگی طراحی وب استفاده کنید.توجه داشته بایشد با فروشگاه اینترنتی میتوانید به فروش بیشتر برسید و تخصص طراحی فروشگاه اینترنتی در قم را به ما بسپارید.

علاوه بر این ، مطمئن شوید که هر تصویری را که انتخاب می کنید در چارچوب محتوایی که با آن ظاهر می شود متناسب باشد. اگر عکسی اصلاً به قسمتی که در آن قرار می گیرد ربطی ندارد ، ممکن است لازم باشد عکسی را پیدا کنید که با محتوا بهتر متناسب باشد.
در نهایت ، به انواع فایل هایی که استفاده می کنید توجه کنید. تفاوت بین JPG و PNG را بدانید. پیاده سازی انواع فایل صحیح می تواند تفاوت زیادی در سرعت بارگذاری صفحات شما ایجاد کند. در آموزش طراحی سایت در قم ما به شما آموزش می دهیم تا بتوانید بهترین ها را برای طرح خود انتخاب کنید.

3. با سئو آشنا شوید

ما می دانیم که شما خود را وقف هنر طراحی وب نکرده اید تا از بهینه سازی موتورهای جستجو ناراحت شوید. اما نحوه طراحی یک وب سایت می تواند تأثیر زیادی بر سئو داشته باشد.به عنوان یک طراح وب ، چند نکته که باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو بدانید عبارتند از:نحوه استفاده صحیح از برچسب های هدر مانندچگونه بخشی از پیوند که یک صفحه خاص را مشخص می کند – مانند یک slug – می تواند بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک تأثیر بگذارد.

نحوه بهینه سازی تصاویر برای سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری و کاهش نرخ پرش که درصدی از بازدیدکنندگانی است که فقط یک صفحه را در سایت شما مشاهده می کنند و سپس بدون انجام هیچ اقدامی از صفحه خارج می شوند.
البته ، ما نمی توانیم پیچیدگی های SEO را در سه نقطه مهم تفکیک کنیم. شما می توانید در دوره آموزش طراحی سایت  با سئو در قم  و نحوه بهینه سازی آن آشنا شوید.

4. از طراحی واکنش گرا استفاده کنید

اموزش طراحی وب سایت در قم

دستگاه های زیادی با اندازه صفحه نمایش متفاوت وجود دارد. مهم نیست که چگونه کسی به طراحی وب شما دسترسی دارد ، بدون توجه به آن چه در آن مشاهده می شود ، باید تجربه مشابهی را ارائه دهد. به جای تلاش زیاد برای ایجاد انیمیشن های بسیار پیچیده و افکت های شناور که ممکن است در هر دستگاه کار نکند ، بهتر است آن زمان را صرف بهبود رابط کاربری و UX برای همه کنید.
پیروی از اصول طراحی واکنش گرا به این معنی است که وب سایت شما کاربر پسند بوده و تجربه بهینه ای را در دستگاه های رومیزی و تلفن همراه ارائه می دهد. ریسپانسیو بودن یا واکنش گرا بودن یکی از مهم ترین اصول طراحی سایت است که ما در آموزش طراحی سایت در قم به صورت کامل به شما آموزش می دهیم.

5- تایپوگرافی را ثابت نگه دارید

وقتی برای خواندن کتاب می نشینیم ، انتظار داریم هر صفحه از نظم و ترتیب برخوردار باشد. متن یک اندازه خواهد بود ، با فاصله دقیق تنظیم شده و از همان قالب تکراری پیروی می کند. این احساس همسویی ما را درگیر خود می کند و تجربه ای بی وقفه در خواندن صفحات کتاب ارائه می دهد.

به طور مشابه ، تایپوگرافی در طراحی وب نیز باید دارای حس نظم و سازگاری باشد. سرصفحه ها ، متن اصلی ، پیوندها و سایر متن ها باید از یک صفحه وب سایت به صفحه بعدی از یک ظاهر طراحی شده پیروی کنند. علاوه بر این ، لایه ها ، فاصله خطوط ، اندازه ، رنگ و وزن باید برای نوع خاصی از محتوا یکسان باشد.توجه داشته باشید که یک لوگو مناسب به شما اعتبار خواهد داد و میتوانید طراحی لوگو در قم را به بسپارید.

برای این که کاربر هنگام ورود به سایت شما احساس خوبی داشته باشد بهتر است تمامی قوانین مربوط به طراحی سایت را رعایت کنید برای یادگیری این قوانین در آموزش طراحی سایت در قم ما در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین ها را به کاربران خود ارائه دهید.

6. تنوع و فراگیری را در نظر داشته باشید

افرادی که در صفحه اصلی قرار می گیرند از زمینه های مختلف ، قومیت ها ، جنسیت ها ، توانایی ها و سنین مختلف هستند. طراح وب خوب بودن به معنای ایجاد تجربه کاربری خوشایند برای همه است. هنگام انتخاب عکاسی و تصویرسازی از شخصیت ها ، مطمئن شوید که آن ها نماینده افرادی از قشرهای مختلف زندگی هستند.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

ما در گذشته ستایش هایی برای شخصیت های رایگان پابلو استنلی ، هوماسان ، خوانده ایم. این یک راه ساده برای پر کردن طرح شما با طیف گسترده ای از افراد است.

7. تعیین کنید که به عنوان یک طراح چه کسی هستید

غیر معمول نیست که طراحان دارای مجموعه مهارت های چند وجهی شامل UI ، UX و سایر جنبه های ایجاد وب باشند. یک طراح وب به ندرت هنگام کار بر روی پروژه ها تمرکز ویژه ای دارد.

با این حال ، از آن جا که جنبه های مختلف زیادی برای طراحی وجود دارد ، نمی توان در همه چیز مهارت داشت. برای طراحان مهم است که جنبه های طراحی را دنبال کنند که شخصاً برای آن ها هیجان انگیز و جالب است. طراحان خوب می دانند که داشتن تخصص ها و متخصص شدن در آن تخصص ها به کار آن ها کمک می کند و آن ها را برای مشتریان بالقوه جذاب تر می کند. برای کسب تخصص دوره طراحی سایت در قم می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

اگرچه بسیاری از طراحان در مراحل اولیه کار خود از نوعی پروژه به پروژه دیگر می روند ، اما با پیشرفت ، رشد و درون نگری ، یافتن آن چه می خواهند برایشان آسان تر می شود.طراحی سایت به نوعی دیجیتال مارکتینگ در قم می باشد.

توجه به مشاغل و مشتریان

برای شروع ، دریابید که با چه نوع مشاغل یا مشتریان بیشتر کار می کنید. اگر به همه امور فناوری علاقه دارید ، ممکن است بخواهید شرکت های SaaS ، استارتاپ ها و دیگران را در حوزه دیجیتال جستجو کنید. اگر اهل غذا خوردن هستید ، ممکن است طراحی وب سایت های رستوران برای قدردانی از آشپزی برای شما مناسب باشد.

تعریف خود به عنوان طراح به زیبایی هنری شما نیز می انجامد. این که آیا از طرح های مینیمالیستی دقیق استفاده می کنید یا دوست دارید مرزها را با طراحی انتزاعی و مفهومی پیش ببرید ، اطمینان حاصل کنید که دارای صدای طراحی منحصر به فرد خود هستید.
دانستن این که شما به عنوان یک طراح چه کسی هستید ، پیدا کردن پروژه هایی که می خواهید روی آن ها کار کنید و افرادی که می خواهید با آن ها کار کنید را آسان تر می کند. همچنین شما را قادر می سازد که یک پروفایل و نمونه کارها در LinkedIn متمرکز داشته باشید و به مشتریان بالقوه اجازه دهید بلافاصله استعدادهای شما را بشناسند.

8. راهنمای طراح
آموزش طراحی سایت در قم

تبدیل شدن به یک مربی تنها راهی برای پس دادن و کمک به یک طراح مشتاق نیست همچنین می تواند نقد بهتر طرح های خود را آسان تر کند.مربی بودن چیزی فراتر از ارائه نکات طراحی وب سایت است. این بدان معناست که بتوانید مشکلی را که کسی با آن روبرو است تجزیه و تحلیل کنید و دلیل عدم کارکرد آن را توضیح دهید ، و همچنین گام هایی که می توانند برای بهبود آن بردارند. توجه به کار شخص دیگر و تمرین قسمت تحلیلی مغز ، ارزیابی طرح های خود را برای شما آسان تر می کند. شما با کسب مهارت و تخصص در دوره های آموزش طراحی سایت در قم می توانید به آسانی طرح های خود را تجزیه و تحلیل کنید و از طرح های خود لذت ببرید.

9. روش نهم آموزش طراحی سایت در قم مطالعات موردی بنویسید

مطالعات موردی باید بخشی از وب سایت نمونه کارها هر طراح وب باشد ، اما بسیاری از آن ها از ایجاد آن صرف نظر می کنند. در حالی که آن ها کمی زمان و تلاش می طلبند ، مطالعات موردی می تواند به طرق مختلف به شما کمک کند.

مطالعات موردی موارد زیادی را به مجموعه ای اضافه می کند. بازدیدکنندگان وب سایت به روند شما نگاهی عمیق می اندازند ، نحوه برخورد شما با حل مشکلات را درک می کنند و درک بهتری از این که شما به عنوان یک طراح چه کسی هستید ، دارند.
نگاهی دقیق به کار خود به عنوان طراح وب نیز به شما کمک می کند تا بفهمید که چه کاری را به درستی انجام می دهید و مناطقی را که ممکن است نیاز به پیشرفت داشته باشید ، مشخص کنید. مطالعات موردی به عنوان آرشیو مفصلی از کارهای شما وجود دارد و ثبت بزرگی از پیشرفت شما است.

10. آشنایی با اصول طراحی وب
آموزش طراحی سایت در قم

شهودی که تصمیم گیری طراحان ماهر را هدایت می کند ناشی از دانستن اصول طراحی است.برای یادگیری اصول UI ، UX ، تایپوگرافی ، ترکیب بندی و نظریه رنگ وقت بگذارید. سلسله مراتب بصری ، اصول اولیه نظریه گشتالت و نسبت طلایی را درک کنید. به جنبه های مغزی بیشتر طراحی بپردازید تا بتوانید این درس ها را در کار خود عملی کنید. ما برای یادگیری تمامی این ها در آموزش طراحی سایت در قم کنار شما همشیران عزیز قمی خواهیم بود.

اگر می خواهید مکانی عالی برای شروع یادگیری خود داشته باشید ، این پست را بررسی کنید ما در مورد 10 اصل موثر طراحی وب که هر طراح باید بداند ، انجام دادیم.

مطالب مرتبط: نحوه طراحی وب سایت به روش مدرن (در 9 مرحله)

11. بازخورد و انتقاد بهتری از کار خود بخواهید

شنیدن آن چه شما درست انجام می دهید رضایت بخش است. اما برای رشد به عنوان طراح وب ، به انتقاد سازنده نیاز دارید.
دریافت بازخورد مناسب با شما آغاز می شود.به مردم اطلاع دهید که چه نوع بازخوردی را می خواهید. کمی اطلاعات پیشین در مورد پروژه و اهداف آن به آن ها بدهید. آن ها را با تمام جزئیاتی که برای تجزیه و تحلیل کار شما نیاز دارند آماده کنید.
برخی از سوالاتی که ممکن است از افرادی که طرح وب شما را نقد می کنند بپرسید عبارتند از:

آیا می توان محتوا را برای بهبود خوانایی بهتر سازماندهی کرد؟
  • آیا عملکرد UI منطقی است؟
  • آیا سلسله مراتب بصری کار می کند؟
  • برای بهبود قابلیت استفاده چه می توان کرد؟
  • آیا عناصر مهم صفحه را از دست می دهد؟
  • آیا این وب سایت از دستورالعمل های طراحی وب واکنش گرا پیروی می کند؟
  • آیا این وب سایت توجه بازدیدکنندگان را حفظ می کند؟

و البته ، فقط از طراحان بازخورد نخواهید. بازاریابان ، نویسندگان محتوا و حتی دوستان و خانواده شما همه افراد فوق العاده ای هستند که برای بازخورد به آن ها مراجعه کنید.

12. الهام بگیرید

به راحتی می توانید در خلاء کار خود گیر بیاندازید و خود را در یک طرح طراحی قرار دهید. برای جلوگیری از رکود خلاق ، ذهن خود را درگیر طرح های وب کنید که شما را هیجان زده می کند.بررسی کنید که در Awwwards ، Behance ، Dribbble و Webflow Showcase چه می گذرد. طراحان وب مورد علاقه خود را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و از تمام طراحی های وب عالی که می توانید استفاده کنید الهام بگیرید.

آموزش طراحی سایت در قم

13. روی پروژه های آزمایشی طراحی وب کار کنید

چرا چیزی غیر عادی ایجاد نمی کنید؟ به خودتان فشار بیاورید تا چیزی عجیب یا غیر عادی بسازید. وب سایتی را که در خارج وجود دارد تهیه کنید و با طراحی مجدد محدودیت های خود را ارائه دهید. هر طراح خوبی می داند که بیرون رفتن از محدوده راحتی شما را مجبور می کند تا به طرز متفاوتی با کار طراحی خود روبرو شوید.
و از شکست نترسید. ورود به مناطق طراحی ناشناخته همیشه به طرحی ختم نمی شود که شما آن را دوست خواهید داشت. نکته جالب در مورد این نوع پروژه های شخصی این است که حتی اگر شکست بخورید ، هیچ کس مجبور نیست آن را ببیند.

همیشه به یادگیری ادامه دهید

طراحی وب دائماً در حال تکامل است ، که این امر را به یک فعالیت ارزشمند تبدیل می کند. همیشه ابزارهای جدید و تکنیک های طراحی جدید وجود دارد. شما چه کار می کنید تا در راس امور قرار بگیرید و مهارت های خود را ارتقا دهید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *