طراحی وبسایت ریسپانسیو

ریسپانسیو قم سایت

ریسپانسیو قم سایت


طراحی وبسایت ریسپانسیو

با طراحی وب سایت به صورت ریسپانسیو (RWD)، کاربران شما می توانند سایت را در صفحه نمایش دستگاه های مختلف مثل دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند خود به درستی و اندازه مناسب مشاهده کنند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو چیست؟؟

طراحی وب ریسپانسیو یک رویکرد طراحی وب را توصیف می کند که به وب سایت ها و صفحات اجازه می دهد تا با تطبیق خودکار با صفحه ، اعم از دسک تاپ ، لپ تاپ ، تبلت یا تلفن هوشمند ، در همه دستگاه ها و اندازه صفحه نمایش ارائه دهند.

طراحی وب ریسپانسیو چگونه کار می کند؟

طراحی وب ریسپانسیو از طریق Cascading Style Sheets (CSS) ، با استفاده از تنظیمات مختلف برای ارائه ویژگی های سبک مختلف بسته به اندازه صفحه ، جهت ، وضوح ، قابلیت رنگ و سایر ویژگی های دستگاه کاربر ، کار می کند. چند نمونه از ویژگی های CSS مربوط به طراحی وب رسپانسیو شامل نمایش درگاه و پرس و جوهای رسانه است.

آیا وب سایت من ریسپانسیو است؟؟

شما به سرعت در مرورگر خود می توانید ببینید که آیا وب سایت شما قابلیت ریسپانسیو را دارد یا خیر.
1. ابتدا مرورگر(Google Chrome) خود را باز کنید.
2. به وب سایت خود بروید.
3. Ctrl + Shift + I را فشار دهید تا Chrome DevTools باز شود.
4. برای تغییر وضعیت نوار ابزار دستگاه ، Ctrl + Shift + M را فشار دهید.
5. صفحه خود را از نظر موبایل ، تبلت یا دسک تاپ مشاهده کنید.

با توجه به پیشرفت روز افزون و استفاده بیشتر مردم از سایت ها و داشتن خدمات دیجیتال مارکتینگ در قم داشتن سایت ریسپانسیو می تواند بسیار با اهمیت باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو در قم

چرا طراحی وب به صورت ریسپانسیو برای طراحان وب و صاحبان مشاغل مهم است؟

طراحی وب به صورت ریسپانسیو،باعث می شود طراحان وب ، طراحان رابط کاربری و توسعه دهندگان وب نیازی نباشد تا بخواهند برای هر یک از دستگاه های مختلف به صورت جداگانه طراحی انجام دهند این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود .همچنین زندگی صاحبان مشاغل ، بازاریابان و تبلیغ کنندگان را آسان می کند.
ریسپانسیو بودن سایت در سئو سایت نیز به شما کمک می کند تا بتوانید رتبه بندی مناسبی در گوگل داشته باشید زیرا کاربر به آسانی می تواند به محتوایات شما درسترسی داشته باشد اگر در شهر قم سکونت دارید و سئو سایت در قم برای شما اهمیت دارد می توانید طراحی خود را به ما بسپارید.

مزیت وب سایت ریسپانسیو

• یک سایت برای هر دستگاه : چه از طریق i Mac 27 اینچی بی سیم چه از روی صفحه تلفن اندروید شما می توانید لذت مشاهده وب سایت خود را به صورت بهینه و پیکربندی شده ببینید.
• طراحی ظاهری مناسب: با رویکرد طراحی وب به صورت ریسپانسیو تمام تصاویر، فونت ها و سایر عناصر سایت شما به طور مناسب مقیاس بندی می شوند و کاربر با هر صفحه نمایشی می تواند به راحتی سایت را مشاهده کند.
• بدون نیاز به هدایت مجدد: در صورت ریسپانسو نبودن سایت، شما باید کاربر را به نسخه مناسب برای مشاهده سایت خود هدایت کنید تا کاربر بتواند از سایت شما به درستی استفاده کند ولی با طراحی سایت خود به صورت ریسپانسیو کاربر می تواند در اسرع وقت به محتوایی که می خواهد دسترسی پیدا کند.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو از نظر قیمت هم به صرفه است. و همچنین مدیریت آن برای شما آسان است زیرا نیازی نیست برای هر تغییری در سایت دوبار تغییرات را انجام دهید و در عوض خیلی سریع می توانید با وب سایت خود کارکرده و آن را به روز کنید.
ما در طراحی سایت در قم می توانیم به شما کمک کنیم تا سایتی با قیمت مناسب و طراحی ریسپانسیو داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *