نحوه طراحی صفحه محصول: 6 نکته طراحی حرفه ای

نحوه طراحی صفحه محصول: 6 نکته طراحی حرفه ای

نحوه طراحی صفحه محصول: 6 نکته طراحی حرفه ای


هیچ چیز هیجان دیدن بسته ای را که در منزل شما قرار دارد ، جبران نمی کند. اما بیایید عقب برویم فاکتورهای زیادی وارد عمل شد تا این فرد از جستجوی یک محصول به خرید یک محصول برسد.

یک عامل بسیار مهم این است که شما چگونه صفحات محصول خود را بهینه می کنید تا خرید آنلاین را هم وسوسه انگیز و هم آسان کنید.اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن هستید تا طراحی سایت در قم را به آن ها واگذار کنید و با بهترین هزینه و کیفیت آن را تحویل بگیرید قم سایت می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

در این مقاله ، من شش نکته جامع در مورد نحوه طراحی صفحه محصول به شما ارائه می دهم ، بنابراین بسته بعدی که مردم دریافت می کنند چیزی است که از شما خریداری کرده اند.

بیایید درست بپریم!

6 نکته طراحی صفحه محصول

  1. توصیفات جذاب محصول را بنویسید

نمی توانید بالای دوش کسی بایستید و به او بگویید که کالای شما هنگام خرید از رایانه چقدر عالی است.

بگذارید توضیحات محصول شما این کار را انجام دهد!

استفاده از توضیحات سازنده یا کپی کردن و جایگذاری آن در بین صفحات محصولات تجارت الکترونیکی آسان است ، اما همیشه موثر نیست.

به این فکر کنید که چرا مردم باید وسایل شما را بیش از وسایل دیگران بخرند.

رژلب را مثال بزنید. می توانید آن را به عنوان رژ لب مایع صورتی و مات توصیف کنید. یا می توانید بگویید این رژ لب مایع کاملاً رنگی است که مطمئناً از صبح تا شب روشن خواهد ماند. فرمول مات آن بسیار سبک است.

مهم نیست که چه چیزی می فروشید ، به این فکر کنید که چه چیزی محصول شما را به بهترین محصول تبدیل می کند و آن را یادداشت کنید. فراموش نکنید که چگونگی آدرس دهی محصولات شما به نقاط درد مشتری را برجسته کنید.

  1. جزئیات مهم را در توضیحات محصول خود بگنجانید

اگر در حال خرید آنلاین برای راکت تنیس هستم ، باید جزئیات زیادی را بدانم تا به من کمک کند تا مناسب بودن را تعیین کنم.

در این حالت ، من باید چیزهایی مانند اندازه ، وزن و موادی را که از آن ها ساخته شده است بدانم.

نحوه طراحی صفحه محصول: 6 نکته طراحی حرفه ای

من نمی توانم از نظر جسمی راکت را بردارم و احساس می کنم اگر برای من مناسب است ، بنابراین من به شما ، فروشنده ، نیاز دارم که جزئیات بیشتر را به من بدهید.

این برای هر محصولی بصورت آنلاین کاربرد دارد. ارائه مشخصات دقیق برای شما بسیار مهم است ، بنابراین افراد می توانند قضاوت کنند که آیا آن چه می فروشید نیازهای آن ها را برآورده می کند.

اگر لباس می فروشید ، در مورد پارچه ، رنگ ، اندازه و دستورالعمل مراقبت واضح باشید.

اگر قطعات خودرو می فروشید ، توضیح دهید که آن ها با کدام نوع اتومبیل کار می کنند ، وزن ، ابعاد و هر چیز دیگری که مردم باید قبل از خرید بدانند.

تا جایی که می توانید در نوشتن توضیحات محصول خود خاص باشید.

  1. عکس ها و فیلم های عالی از محصول بگیرید

باز هم ، وقتی افراد به تلفن های خود نگاه می کنند ، از نظر جسمی نمی توانند احساس خوبی نسبت به محصولات شما داشته باشند.

شما می توانید از عکاسی و فیلمبرداری محصول کمک کنید تا زمینه بیشتری برای صفحه محصولات تجارت الکترونیکی خود ایجاد کنید.

برای کسانی که می خواهند عکس های خود را بگیرند ، من نکاتی سریع برای گرفتن عکس ها و فیلم های جذاب به شما ارائه می دهم.

تمام زوایای محصول خود را بگیرید. خواه از ویدئوی 360 استفاده می کنید و یا گالری عکس را شامل می شوید ، اطمینان حاصل کنید که مردم به وضوح می دانند محصول شما از داخل و خارج چه شکلی است ، بنابراین وقتی به درب منزل برسد هیچ تعجب نخواهند کرد.

    محصول خود را در محیط طبیعی یا در عمل نشان دهید. اگر خرده فروش قطعات خودرو هستید ، ممکن است برای مشتریان مفید باشد که ببینند مجموعه ای از رینگ ها یا صدا خفه کن در یک وسیله نقلیه واقعی چگونه به نظر می رسد. شما همچنین می توانید یک فیلم آزمایشی ضبط کنید که توضیح می دهد چگونه محصول خود را نصب کنید تا تمام پایه های شما را پوشش دهد.

    مجموعه خود را تزئین کنید. گاهی اوقات ، فقط می توانید عکس ها و فیلم های خود را در یک پس زمینه ساده بگیرید. اما شما می توانید با افزودن برخی از لوازم جانبی و لوازم تزئینی به مجموعه ، شخصیت برند خود را برقرار کرده و محصول خود را فریبنده تر کنید. بنابراین شاید شما دسر برای فروش درست کنید. شما می توانید برای جلب توجه مردم ، محصول را به نوعی در محیط آشپزخانه روی تخته مخصوص سرو قرار دهید.

استفاده از عکس ، فیلم و توضیحات محصول برای طراحی صفحه محصول وب سایت شما ضروری است. اما هنوز چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

  1. برای کسب رتبه بندی محصولات خود از SEO تجارت الکترونیک استفاده کنید

سئو کالا برای جذب مشتری بیشتر ضروری است

اگر با SEO آشنایی ندارید ، این کلمه مخفف بهینه سازی موتور جستجو است و عملی نوشتن و / یا ویرایش صفحات شما است ، بنابراین می توان آن ها را در موتورهای جستجو یافت. اکنون ، کلید اصلی این است که ابتدا بهینه سازی برای افراد انجام شود ، بنابراین شما نمی خواهید صفحه خود را برای موتورهای جستجو عالی اما برای افراد غیرقابل خواندن کنید. به هر حال به SEO شما کمک نمی کند.

کلمات کلیدی بخش عمده ای از SEO تجارت الکترونیک هستند. وقتی افراد با Google محصولات را جستجو می کنند ، کلماتی که برای جستجوی خود تایپ می کنند کلمات کلیدی هستند.برای سئو سایت در قم می توانید روی تیم متخصص ما حساب کنید.

برای اینکه صفحه محصول شما در نتیجه نشان داده شود ، باید از کلمات کلیدی در مکان هایی مانند:

    عنوان شما

    شرح

   متن تصویر

شما می توانید از کلمات کلیدی دنباله دار یا کوتاه برای سئوی محصول خود استفاده کنید.

کلمات کلیدی short-tail کلمات یا عبارات کوتاه تری با حجم جستجوی بالا هستند و احتمالاً بهترین گزینه برای تجارت شما نیستند.

کلمات کلیدی دنباله دار – به نظر می رسد – طولانی تر هستند. ممکن است حجم جستجوی بالایی نداشته باشد ، اما معمولاً همان چیزی است که افراد هنگام آمادگی برای خرید به دنبال آن می گردند.

بنابراین اگر کسی با کلمه کلیدی کوتاه ، “دوربین” جستجو کند ، می تواند به دنبال نتایج مختلفی باشد. شاید آن ها علاقه مند به یادگیری نحوه استفاده از دوربین باشند یا فقط می خواهند به عکس های دوربین نگاه کنند. در هر صورت ممکن است آن ها علاقه ای به خرید دوربین نداشته باشند.

اگر کسی با استفاده از کلمه کلیدی دنباله دار ، “دوربین فیلمبرداری ویدیویی Canon XA30” جستجو کند ، احتمال این که بخواهد آن محصول خاص را بخرد بیشتر است ، زیرا این تحقیق را انجام داده است تا بداند کدام مدل و نوع دوربین را می خواهد.

  1. مرور محصولات آسان است

گوش کنید ، من می دانم که شما می خواهید مردم همه محصولات شما را دوست داشته باشند ، اما همیشه این اتفاق نمی افتد. ممکن است چیزی در اندازه یا رنگ مناسب مورد نظر آن ها نباشد و اشکالی ندارد. محتوای صفحه محصول شما برای همه مفید نخواهد بود.

اما اگر از یک محصول خاص راضی نباشند ، می توانند برای افراد راحت تر فهرست هر آن چه را که شما ارائه می دهید قرار دهند. شاید کسی به دنبال یک هدفون باشد ، اما روی جفتی کلیک می کند که برای او مناسب نیست.

ابتدا ، برای جلوگیری از خروج آن ها از وب سایت خود ، می توانید محصولات مرتبط را در همان صفحه پیشنهاد دهید تا به آن ها کمک کنید تا به سرعت به سراغ چیزی بروند که ممکن است نیاز آن ها را برآورده کند.

دوم ، شما باید راهی آسان برای بازگشت به صفحه اصلی محصول خود به آن ها بدهید. علاوه بر داشتن یک منوی ناوبری سازمان یافته در بالای صفحه خود با پیوندهایی به تمام دسته های محصول خود ، برای پیگیری افراد نیاز دارید.

پیمایش Breadcrumb در وب سایت Target

بنابراین ممکن است کسی برای ورود به صفحه محصول هدفون ، روی پیوند “الکترونیک” ، سپس “دستگاه های صوتی” ، سپس “هدفون” و سپس “هدفون مدل A” شما کلیک کرده باشد.

پیمایش Breadcrumb آن مسیر را با پیوندهای قابل کلیک مشخص می کند ، بنابراین افراد می توانند خیلی سریع به عقب و جلو بروند.

هدفون مدل A ممکن است کار نکند ، اما هدفون مدل B ممکن است عملکرد خوبی داشته باشد.

  1. بررسی و به اشتراک گذاری نظرات در وب سایت خود

این هدفون فوق العاده راحت و سبک وزن است. کیفیت صدا برای قیمت عالی است و ویژگی بلوتوث بی نقص به خوبی کار می کند. پنج ستاره.

توصیه نهایی من هنگامی که می خواهید نحوه طراحی صفحه محصول را بیاموزید ، جمع آوری نظرات است.

نمی توانم به شما بگویم که چند بار مجموعه ای از بررسی های خوب من را متقاعد کرده است که واقعاً پولم را خرج کنم. بله ، مواردی بوده است که نقدهای بد مرا به سمت دیگری سوق داده است.

بازبینی ها به مردم کمک می کند تا درک کنند که محصول شما در یک محیط واقعی چگونه کار می کند. آن ها به ایجاد اعتماد بین شما و مشتریان کمک می کنند.

همانطور که دموی محصول برای صفحه محصول شما ارزشمند است ، بررسیهای خوب می توانند بر اساس این ارزش کار کنند زیرا افرادی که چیزهای خوبی می گویند برای این کار هزینه ای دریافت نمی کنند.

اگر محصول عالی و تیم ارتباط با مشتری با تجربه ای دارید ، نباید بیش از حد از بررسی های بد نگران باشید. همان طور که قبلاً گفتم ، شما نمی توانید همه را راضی کنید.

مهم نیست که بررسی شما خوب است یا بد ، تیم شما باید پاسخ دهد تا نشان دهید که به مشتریان خود توجه دارید.قم سایت در زمینه های مختلف از جمله دیجیتال مارکتینگ در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *