یک لیست ساده بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای کمک به شما در راه اندازی کمپین خود

یک لیست ساده بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای کمک به شما در راه اندازی کمپین خود

یک لیست ساده بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای کمک به شما در راه اندازی کمپین خود


آیا می دانید یک کاربر متوسط 28٪ از وقت اینترنت خود را در شبکه های اجتماعی می گذراند؟ در دنیای امروز ، با توجه به برجسته شدن رسانه های اجتماعی ، ممکن است آماری شگفت آور نباشد.

خوشبختانه ، این برجستگی باعث می شود رسانه های اجتماعی یک فرصت برتر در بازاریابی باشد. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، می توانید مردم را در جایی که هستند ملاقات کنید.قم سایت در زمینه دیجیتال مارکتینگ در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

اما چه چیزی باعث ایجاد یک کمپین موفق در شبکه های اجتماعی می شود؟ چه اقداماتی باید انجام دهید تا رسانه های اجتماعی خود را از صحنه خارج کنید؟ ما در زیر با یک چک لیست ساده بازاریابی در شبکه های اجتماعی به این سوال پاسخ خواهیم داد.

فهرست بازاریابی 7 مرحله ای شما در شبکه های اجتماعی

برای مدیریت رسانه های اجتماعی لازم نیست کار پیچیده ای انجام دهید. با لیست بررسی رسانه های اجتماعی ما ، می توانید به سرعت و به راحتی کمپین خود را از صحنه خارج کرده و استفاده از آن را برای ایجاد نتایج برای بازاریابی دیجیتال خود شروع کنید.

در اینجا هفت نکته در شبکه های اجتماعی برای کمک به شما در راه اندازی یک کمپین موفق آورده شده است!

1. سیستم عامل های خود را انتخاب کنید

قبل از شروع در رسانه های اجتماعی ، بفهمید از کدام شبکه ها استفاده می کنید. شما انواع مختلفی برای انتخاب دارید ، از جمله:

     فیس بوک

     توییتر

     اینستاگرام

     اسنپ چت

     Pinterest

     و بیشتر!

بهترین راه برای تعیین این که از کدام سیستم عامل ها استفاده می شود ، بررسی مخاطبان هدف است. در مورد این که چه جمعیتی تمایل دارد بر کدام سیستم عامل رسانه اجتماعی تسلط داشته باشد ، تحقیق کنید و سپس سیستم عامل هایی را که بیشترین آمار را در میان جمعیت های مورد نظر شما دارند ، هدف قرار دهید.

برای شروع فقط ممکن است در نهایت از یک شبکه استفاده کنید یا از چندین شبکه استفاده کنید. همه این ها به نیازها و توانایی های تجارت شما بستگی دارد.

2. پروفایل خود را تنظیم کنید

هنگامی که بدانید از کدام سیستم عامل ها استفاده می کنید ، دومین وظیفه شما در شبکه های اجتماعی تنظیم مشخصات کامل شما است. شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و تمام اطلاعات لازم را برای شروع مارک تجاری خود از طریق رسانه های اجتماعی ارائه دهید.

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد تجارت خود ارائه دهید ، بهتر است. وقتی کاربران در رسانه های اجتماعی حساب کاربری خود را با حداقل اطلاعات و بدون عکس پیدا می کنند ، به آنها کمک نمی کند آن شغل را بشناسند.

برای پر کردن تمام بخش های مربوط به بایوس و “درباره” تلاش کنید ، چندین تصویر مارک دار را در مکان هایی مانند آواتار و بنر خود بگنجانید و یک URL انتخاب کنید که کشف و شناسایی مارک شما را برای افراد آسان کند.

3. استراتژی محتوا را تدوین کنید

بعدی در لیست بررسی رسانه های اجتماعی ما ، استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی شما است – یعنی برنامه شما برای آن چه از حساب خود ارسال می کنید. ارسال محتوای جذاب ابزار اصلی شما برای جذب چشم انداز ، افزایش تعامل و کسب درآمد متعاقب آن است ، بنابراین شما باید یک برنامه ریزی داشته باشید.

انواع متنوعی وجود دارد که می توانید ارسال کنید ، از جمله:

     فیلم های

     مسابقات

     عکس های تبلیغاتی

     اینفوگرافیک ها

     پیشنهادات و تخفیف های ویژه

     و بیشتر!

در ابتدا چگونگی مشخص کردن نام تجاری خود از طریق پست های خود را مشخص کنید. آیا رویکرد حرفه ای تری خواهید داشت؟ یا آیا خود را راحت تر و دوستانه تر نشان می دهید؟

با این وجود به این کار ادامه دهید ، مطمئن شوید که پست های شما برای بیان صدای منحصر به فرد برند شما کار می کنند.

4- تقویم شبکه های اجتماعی ایجاد کنید

پس از دانستن اینکه چه چیزی را ارسال می کنید ، باید تعیین کنید چه زمانی آن را ارسال می کنید. به عبارت دیگر ، شما باید یک تقویم شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. برنامه ریزی از قبل برای ارسال های خود ، روند کار را آسان می کند زیرا می توانید پست های خود را همزمان ایجاد کنید و از قبل برنامه ریزی کنید ، که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

ناگفته نماند ، برنامه ریزی همه پست های شما از قبل به شما کمک می کند تا یک کمپین منسجم در شبکه های اجتماعی داشته باشید.

شما می توانید از طریق یک سیستم مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite تقویمی ایجاد کنید. سپس می توانید برای تهیه همزمان چندین پست وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید تا آن ها در طول یک هفته یا ماه مشخص در فواصل مشخص زندگی کنند.

با پست های برنامه ریزی شده ، حتی در صورت عدم حضور در کامپیوتر می توانید پست ارسال کنید!

5. به نظرات و ذکرها پاسخ دهید

تعامل مستقیم کاربر در قالب پاسخ به نظرات و ذکرها ، در فهرست بررسی رسانه های اجتماعی ما است.

منظور از رسانه های اجتماعی ، در درجه اول ، اجتماعی بودن است. این بدان معناست که برای این که سود قابل توجهی برای شما داشته باشد ، باید از آن برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید. به طور خاص ، باید هدف شما این باشد که وقتی کاربران مستقیماً شما را خطاب قرار می دهند ، پاسخ دهید.

توجه داشته باشید که کاربران شبکه های اجتماعی چه زمانی از شما نام می برند یا درباره پست های شما نظر می دهند. وقتی این کار را انجام دادید ، هرچه بیشتر ممکن است پاسخ دهید به سوالات آن ها پاسخ دهید و از آن ها به خاطر تعارفشان تشکر کنید.

6. تبلیغات پرداخت شده در شبکه های اجتماعی را دنبال کنید

پست های ارگانیک تنها راه دسترسی به کاربران در شبکه های اجتماعی نیست. بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی گزینه های تبلیغاتی پولی را نیز ارائه می دهند که می توانید با استفاده از آن ها به کاربران جدید دسترسی پیدا کرده و مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را بسازید.

برخی از این تبلیغات به عنوان پست های اسپانسر شده ظاهر می شوند ، در حالی که برخی دیگر تبلیغاتی در خوراک هستند که درست در خبرهای رسانه های اجتماعی کاربران نشان داده می شوند. یکی از بهترین موارد در مورد تبلیغات پرداخت شده در شبکه های اجتماعی این است که به شما امکان می دهد گروه هایی از کاربران را براساس ویژگی های خاص هدف قرار دهید ، از جمله:

    سن

    جنسیت

    اشتغال

    محل

    و بیشتر!

با استفاده از این ویژگی ها می توانید مخاطبان سفارشی ایجاد کنید که کاملاً با مشتری موجود شما مطابقت داشته باشد. این اطمینان می دهد که تبلیغات شما فقط برای افرادی نشان داده می شود که به احتمال زیاد به آن ها پاسخ مثبت می دهند. در نهایت ، بسیاری از این کاربران به عنوان رهبر تجارت شما تبدیل خواهند شد.

7.معیارهای اندازه گیری شبکه های اجتماعی خود را کنترل کنید

آخرین مورد در لیست نکات شبکه های اجتماعی این است که شما باید معیارهای اصلی خود را کنترل کنید.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کمپین رسانه های اجتماعی خود ، باید در جریان عملکرد آن باشید. اگر تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی خود را تماشا نکنید ، بدون این که خودتان متوجه شوید ، می تواند عملکرد کمتری در عملکرد شما داشته باشد.

اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند معیارهایی مانند کلیک و نمایش را مشاهده کنید – برای مثال ، در فیس بوک و اینستاگرام ، می توانید با کلیک روی دکمه “اطلاعات آماری” در یک صفحه یا پست ، آن ها را پیدا کنید. همگام بودن با این معیارها به شما کمک می کند تا نتایج کار خود را مشاهده کنید.

اگر دیدید که برخی از معیارهای شما کمتر از آن چه می خواهید است ، می توانید اقدامات لازم را برای تقویت آن ها شروع کنید.

با انجام کارهای مربوط به شبکه های اجتماعی ذکر شده در بالا ، کمپین رسانه های اجتماعی خود را بر اساس بنیادی بنا می کنید قم سایت می تواند برای رشد کسب و کار شما در زمینه های مختلف از جمله طراحی سایت در قم و سئو سایت در قم به شما کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *