پیوند داخلی چیست و چگونه به SEO شما کمک می کند؟

پیوند داخلی چیست و چگونه به SEO شما کمک می کند؟

پیوند داخلی چیست و چگونه به SEO شما کمک می کند؟


پیوند داخلی یک راه عالی برای ایجاد یک تجربه وب سایت عالی برای بازدیدکنندگان سایت و موتورهای جستجو است ، که منجر به بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می شود و شما را خوشحال تر می کند. برای سئو سایت در قم می توانید روی تیم متخصص قم سایت حساب کنید.

بگذارید کمی بیشتر توضیح دهم.

لینک سازی داخلی چیست؟

پیوند داخلی یک پیوند وب سایت است که به صفحه دیگری در همان وب سایت اشاره می کند.

بنابراین به عنوان مثال ، فرض کنید وب سایت من  qomsite.comاست. ما صفحه ای در مورد خدمات SEO داریم و آدرس آن صفحه “سئو سایت قم “qomsite.com/ است. در آن صفحه خدمات SEO ، ما درباره عوامل موثر در سئو صحبت می کنیم ، بنابراین به آن صفحه ، پیوند می دهم.

پیوند داخلی چیست و چگونه به SEO شما کمک می کند؟

پیوندی که از صفحه اصلی به صفحه SEO اشاره می کند ، یک پیوند داخلی است زیرا از یک صفحه به صفحه دیگر در همان دامنه اشاره می کند.

پس پیوند داخلی چیست؟

از پیوندهای داخلی برای اتصال صفحات در یک وب سایت و بهبود ناوبری ، تجربه کاربر و SEO کلی استفاده می کند.

پیوند داخلی چگونه به SEO شما کمک می کند

هر صفحه در وب سایت شما دارای ارزش است. وقتی از صفحه ای به صفحه دیگر پیوند می دهید ، مقدار کمی از این مقدار را به صفحه بعدی منتقل می کنید. به این مقدار پیوندگفته می شود.

در روزهای اولیه فعالیت گوگل ، این مقدار – که PageRank نامیده می شود – نقش مهمی در نحوه نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو داشت.

اکنون ، PageRank یک شماره در دسترس عموم نیست. در واقع ، تنها معیارهایی که ما در حال حاضر از طرف شخص ثالث دریافت کرده ایم به صورت Page Authority (Moz) ، URL URL (Ahrefs) و Authority Page Score (Semrush) است.

پیوند داخلی چیست و چگونه به SEO شما کمک می کند؟

اما PageRank هنوز بخشی از الگوریتم Google برای درک محتوایی است که باید در نتایج جستجو نمایش داده شود.

ارزش بیشتر به این معنی است که ممکن است صفحه شما در نتایج جستجو بهتر عمل کند. شما همچنین می توانید آن را به این صورت بیان کنید: هرچه تعداد پیوندها به یک صفحه بیشتر باشد ، یک صفحه برای موتورهای جستجو اهمیت بیشتری پیدا می کند.

فقط زیاده روی نکنید و هرجا که متن بدون پیوند وجود دارد پیوندها را اضافه کنید. از پیوندهای خود عاقلانه استفاده کنید.

سایت شما باید دارای یک سلسله مراتب سازمان یافته باشد که از مهمترین صفحات شما شروع شده و به سایر مطالب مرتبط پیوند می دهد.

مطمئناً عوامل دیگری نیز بر رتبه بندی صفحه تأثیر می گذارند ، اما ارزش آن هنوز یکی از آنهاست.

هر چند که لینک پیوند تنها مزیت استراتژی پیوند داخلی نیست.

پیوند داخلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات شما را پیدا کرده و درک کنند

برای این که صفحه ای در موتورهای جستجو ظاهر شود ، باید توسط آن ها پیدا و درک شود.

موتورهای جستجو از این عنکبوت های دیجیتالی برای پیدا کردن صفحات در وب و افزودن آن ها به فهرست وب سایت هایی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، استفاده می کنند.

بنابراین وقتی عنکبوتی روی وب سایت شما فرود می آید ، تمام اطلاعات صفحه شما ، از جمله پیوندها را می خزد. آن ها پیوندهای صفحات دیگر شما و صفحات دیگر و غیره را دنبال می کنند.

نحوه پیوند دادن به صفحات دیگر شما به همان اندازه مهم است که پیوندها را در وهله اول وارد کنید.

به این فکر کنید که وقتی پیوندی به وب سایت خود اضافه می کنید ، یا واقعاً در هر مکانی چه می کنید. شما معمولاً مجموعه ای از کلمات را انتخاب می کنید ، آن ها را برجسته کنید ، سپس پیوند را به آن مجموعه کلمات اضافه کنید.

به کلماتی که اکنون به صفحه دیگری پیوند داده می شود ، انکر تکست گفته می شود.

Anchor Text به موتورهای جستجو زمینه ای می دهد که صفحه پیوندی در مورد چیست ، که می تواند به آن صفحه برای جستجوهای مرتبط در موتورهای جستجو ظاهر شود.

بنابراین اگر شما در حال نوشتن یک پست وبلاگ در مورد نکاتی برای تعمیر یک میز شکسته هستید و می خواهید به صفحه ای در مورد بهترین ابزار برای تعمیر یک جدول پیوند دهید ، ممکن است بخواهید از متن لنگر استفاده کنید ، “بهترین ابزار برای تعمیر یک جدول ”یا هر چیزی که بیشترین اهمیت را برای صفحه شما دارد.

شما نمی خواهید از تکیه گاه ، “از کجا چوب بخرید” یا چیزهای دیگر بی ربط استفاده کنید ، زیرا به ارائه محتوای صفحه ای که به آن لینک می دهید کمک نمی کند.

ایجاد پیوند داخلی به کاربران کمک می کند تا وب سایت شما را هدایت کنند

پیمایش آسان وب سایت شما یک تجربه کاربری عالی ایجاد می کند. ایجاد یک تجربه کاربری عالی می تواند به SEO شما کمک کند زیرا در نهایت وب سایت ها باید به مردم خدمت کنند نه به موتورهای جستجو. اگر در شهر قم زندگی می کنید و می خواهید از طریق سایت خدمات خود را به مردم ارائه دهید برای طراحی سایت در قم می توانید از قم سایت کمک بگیرید.

داشتن ساختار پیوندی واضح و بدون عارضه می تواند به افراد فرصت بیشتری برای مرور وب سایت شما بدهد ، بنابراین احتمال این که آن ها سایت شما را به خاطر یک رقیب ترک کنند ، کاهش می دهد.

افرادی که وقت خود را در وب سایت شما صرف می کنند یک نشانه مثبت است که شما چیزی را که آن ها می خواهند دارید و این می تواند منجر به بهبود رتبه شود.

اگر به یک صفحه با قابلیت تبدیل بالا پیوند دهید و کاربر روی آن پیوند کلیک کند ، حتی ممکن است با مشتری جدیدی به پایان برسید.

بنابراین اگر هنوز استراتژی پیوند داخلی ندارید ، توصیه می کنم یک استراتژی ایجاد کنید.

چگونه می توانید استراتژی ایجاد لینک داخلی خود را ایجاد کنید

برای شروع با پیوند داخلی ، با تجزیه و تحلیل پیوند داخلی ، وضعیت فعلی خود را بررسی کنید.

کنسول جستجوی Google دارای بخشی است که مخصوص پیوندهای داخلی است و در آن می توانید تعداد پیوندهایی را که به صفحات خاص اشاره می کنند مشاهده کنید.

پیوند داخلی چیست و چگونه به SEO شما کمک می کند؟

همچنین می توانید از ابزارهای SEO مانند Screaming Frog ، Ahrefs و Semrush برای تجزیه و تحلیل عمیق تر استفاده کنید.

هنگامی که به وضعیت پیوند فعلی خود رسیدگی کردید ، بر رفع هر مشکلی که پیدا کرده اید تمرکز کنید ، از جمله:

     لینک های خراب

     متن لنگر متناسب نیست

     صفحات یتیم یا صفحات با پیوندهای کمی که به آن ها اشاره می کند

یک صفحه یتیم صفحه ای است که هیچ پیوندی به آن اشاره نمی کند و بنابراین شانس بیشتری برای ظاهر نشدن در نتایج جستجو دارد.

اگر هنوز نقشه ای از سایت خود ندارید ، تهیه آن برای شما مفید است تا بتوانید از سلسله مراتب خود و یا تغییراتی که می خواهید در آن ایجاد کنید ایده ای داشته باشید.

فقط به خاطر داشته باشید که نمی خواهید همه چیز پیچیده شود.

پس از تعیین نقشه سایت خود ، به پیوند بروید!

پیوند داخلی یک راه آسان برای افزایش SEO است

برای پیوند به شما لازم نیست به شخص دیگری اعتماد کنید ، و می تواند با حداقل تلاش بر وب سایت شما تأثیر بسزایی بگذارد. قم سایت همچنین در زمینه خدمات مختلف از جمله دیجیتال مارکتینگ در قم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *