آیا وردپرس امن است؟

آیا وردپرس امن است؟

آیا وردپرس امن است؟


اگر شنیده اید که 94٪ از اقدامات هک کردن علیه سایت های وردپرس است ، ممکن است در استفاده از این سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای وب سایت خود محتاط باشید. شاید تعجب کنید ، آیا وردپرس امن است؟

در این صفحه ، ما به سوالات شما در مورد امنیت سایت وردپرس پاسخ خواهیم داد ، مانند:

     آیا وردپرس ایمن است؟

     وردپرس تا چه اندازه ایمن است؟

     چگونه سایت وردپرس خود را ایمن کنم؟

برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید! و اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی سایت در قم هستید قم سایت می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

آیا وردپرس امن است؟

بله. اگر اقدامات لازم را برای ایمن سازی سایت خود انجام دهید ، وردپرس بی خطر است. اقدامات امنیتی داخلی در وب سایت وردپرس قبلاً در نظر گرفته شده است و اگر بهترین روش ها را دنبال کنید ، یک سایت وردپرس امن برای استفاده مشتری خواهید داشت.

حتی یک سایت تجارت الکترونیکی که اطلاعات پرداخت را بپذیرد در وردپرس ایمن خواهد بود.

وردپرس تا چه اندازه ایمن است؟ سطح امنیت وردپرس

آیا سایت های وردپرس ایمن هستند؟ بله ، وردپرس دارای سه سطح امنیت برای محافظت از سایت شما و بازدید کنندگان سایت است. نقض امنیت معمولاً زمانی اتفاق می افتد که این سه سطح امنیتی حفظ نشود.

وردپرس امنیت را در این سه سطح ارائه می دهد:

    سایت هسته

    پلاگین ها

    تم ها

بیایید به هر یک از این سطوح برویم تا ببینیم وردپرس چگونه امنیت همه جانبه را ارائه می دهد.

  1. سایت اصلی

اولین لایه امنیتی ناشی از سایت اصلی است. وردپرس یک لایه اصلی محافظت در داخل سازنده وب سایت خود ارائه می دهد که در هنگام ایجاد سایت شما ذاتی است. وردپرس این امنیت را مدیریت می کند و اغلب برای ایجاد محافظت مستمر ، اصلاحاتی را منتشر می کند.

  1. پلاگین ها

پلاگین ها یکی دیگر از لایه های امنیتی هستند که وردپرس را ایمن می کنند. وردپرس پلاگین های خاص امنیتی بسیاری را ارائه می دهد که می توانید برای ایمن سازی سایت خود در سایت وردپرسی خود نصب کنید. برای کمک به خریدها و رمزگذاری اطلاعات مشترک ، می توانید این پلاگین ها را اضافه کنید.

  1. تم ها

آخرین لایه امنیتی وردپرس از طریق تم آن ها ارائه می شود. موضوعی که انتخاب کرده اید می تواند به میزان قابل توجهی بر امنیت سایت شما تأثیر بگذارد – برخی از تم ها بیشتر از بقیه محافظت می کنند که تجربه خرید مطمئن تری را ایجاد می کند. این لایه امنیتی شما را قادر می سازد تجربه مرور و خرید ایمن را ارائه دهید.

با جستجوی موارد زیر می توانید امنیت یک موضوع را تعیین کنید.

    به روزرسانی اخیر موضوع (نشانگر بهینه سازی مداوم برای امنیت)

    سازگاری با نسخه وردپرس شما

    کد استاندارد را دنبال کنید

    هیچ آسیب پذیری امنیتی شناخته شده ای در طراحی نداشته باشید

وردپرس را ایمن نگه دارید: چگونه می توان سایت وردپرس خود را ایمن کرد

بنابراین اکنون که به «آیا وردپرس امن است؟» پاسخ داده اید. وقت آن است که بررسی کنیم چگونه می توانید سایت وردپرس خود را حتی ایمن تر کنید. در اینجا هفت نکته برای کمک به شما در ایجاد امنیت سایت وردپرس آورده شده است.

  1. با تغییرات وردپرس در جریان باشید

اگر با تغییرات وردپرس به روز باشید ، سایت های وردپرس ایمن هستند. همان طور که قبلاً اشاره کردیم ، وردپرس به طور مداوم به روزرسانی های اصلی سایت را برای ایمن نگه داشتن سایت ها منتشر می کند. وقتی آن ها این به روزرسانی ها را منتشر می کنند ، باید بلافاصله سایت خود را به روز کنید.

آیا وردپرس امن است؟

اگر سایت خود را به آخرین نسخه امنیتی وردپرس به روز نکنید ، سایت خود را در برابر حملات مخرب آسیب پذیر می کنید. اما اگر در بالای به روزرسانی وردپرس باشید ، به طور مستمر سایت وردپرس خود را ایمن نگه می دارید.

  1. مراقب تمی که انتخاب می کنید باشید

وقتی می پرسید ، “آیا وردپرس ایمن است؟” ، اگر موضوع مناسب را انتخاب کنید ، بسیاری از افراد به شما پاسخ مثبت می دهند. برای اطمینان از انتخاب موضوعی متناسب با سبک منحصر به فرد کسب و کار اما همچنین حفظ سایت ایمن ، می خواهید به لیست امن ترین تم های وردپرس نگاه کنید.

همه تم ها از امنیت یکسانی برخوردار نیستند ، خصوصاً تم های شخص ثالث.

به طور کلی ، هر موضوعی که مستقیماً از فهرست قالب رایگان وردپرس دریافت کنید ، در لیست امن ترین تم های وردپرس قرار می گیرد.

آیا وردپرس امن است؟
  1. افزونه های امنیتی اضافه کنید

روش دیگر برای امنیت سایت وردپرس شما افزودن پلاگین های امنیتی است. افزونه های امنیتی یک لایه محافظت دیگر ایجاد می کنند و امنیت داده ها را در سایت خود برای شما آسان تر می کنند.

می توانید از بین چندین افزونه امنیتی انتخاب کنید ، از جمله:

      Jetpack

    All in One WP Security and Firewall

    SecuPress Pro

    BulletProof Security

با هر افزونه ای که انتخاب می کنید ، مطمئن شوید با تمام افزونه های دیگر سازگار است.

آیا وردپرس امن است؟
  1. افزونه ها و تم ها را به روز نگه دارید

علاوه بر انتخاب یکی از امن ترین تم های وردپرس و افزودن پلاگین ، باید تم ها و افزونه های خود را نیز به روز نگه دارید.

هنگامی که افزونه ها یا تم های قدیمی دارید ، آسیب پذیری هایی را در سایت خود ایجاد می کنید و منجر به حملات مخربی می شوید – شبیه به این که شما همیشه باید به روزرسانی های وردپرس را کامل کنید یا در غیر این صورت آسیب پذیری ایجاد می کنید.

با بررسی دسته به روزرسانی ها در داشبورد وردپرس ، می توانید به نیاز به بروزرسانی پی ببرید. همچنین ممکن است اعلانی را در بالای داشبورد خود مشاهده کنید که به معنای به روزرسانی است.

  1. رمزهای عبور قوی ایجاد کنید

اگر می خواهید سایت وردپرس خود را ایمن کنید ، باید یک رمز عبور قوی برای حساب خود ایجاد کنید.

هکرها با نقض رمزهای عبور خود سعی می کنند وارد سایت شما شوند. متأسفانه ، بسیاری از مردم از گذرواژه های قابل توجهی برای سایت های خود استفاده نمی کنند – ایجاد یک نقطه ورود آسان برای هکرها.

با استفاده از یک مولد رمز ورود امن می توانید یک رمز عبور امن ایجاد کنید. این ژنراتورها می توانند شما را از حملات مخرب در امان نگه دارند.

  1. از SFTP بر روی FTP استفاده کنید

برای ایمن سازی وردپرس ، باید از پروتکل انتقال فایل (FTP) مناسب برای سایت خود استفاده کنید. از FTP برای انتقال پرونده ها بین کلاینت ها و سرورها استفاده می شود. هنگام انتقال این اطلاعات ، می خواهید این اطلاعات ایمن باشد تا هکرها نتوانند هیچ یک از داده ها را بگیرند.

اگر می خواهید سایت شما ایمن باشد ، از SFTP استفاده کنید. SFTP یک لایه امنیتی به انتقال پرونده شما اضافه می کند. هنگام انتقال پرونده ها ، احراز هویت و پرونده های داده را رمزگذاری می کند.

اگر از FTP معمولی استفاده می کنید ، ممکن است از پرونده های شما محافظت نشود.

  1. یک میزبان امن انتخاب کنید

آیا وردپرس ایمن است؟ بله ، اگر سایت خود را در یک میزبان امن میزبانی کنید.

وردپرس برای ایجاد سایت شما نیاز به استفاده از هاست دارد ، بنابراین وقتی صحبت از انتخاب هاست می شود ، هوشمندانه انتخاب کنید. هر شرکت میزبان سایت امنیت یا همان سطح محافظت را ارائه نمی دهد ، بنابراین شما باید قبل از این که میزبان خود را کاملاً انتخاب کنید ، میزبان خود را بررسی کنید.

وقتی میزبان را انتخاب می کنید ، به دنبال ابزارهای ارائه شده توسط شرکت برای نظارت و محافظت در برابر حملات باشید. علاوه بر این ، باید ببینید که آن ها برای کنترل هرگونه حمله به سایت شما از تجهیزات کافی برخوردار هستند. همچنین باید بدانید که آن ها به طور مرتب نرم افزار میزبانی خود را به روز می کنند تا اطمینان حاصل شود که همیشه از امنیت برخوردار است.

برای ایمن سازی سایت وردپرس خود به کمک نیاز دارید؟

اکنون که پاسخ دادیم ، “آیا وردپرس امن است؟” ، می دانید که وردپرس گزینه ایمنی برای سایت شما است. اما اگر مطمئن نیستید که چگونه برخی از اقدامات امنیتی را اعمال کنید یا وقت کافی برای مدیریت همه به روزرسانی ها ندارید ، قم سایت می تواند به شما کمک کند.علاوه برا این قم سایت می تواند در زمینه های مختلف از جمله سئو سایت در قم و دیجیتال مارکتینگ در قم به شما کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *