طراحی فروشگاه اینترنتی در قم

طراحی فروشگاه اینترنتی در قم

این روزها ، ما تقریباً همه کارهای خود را آنلاین انجام می دهیم و این شامل خرید هم می شود. به همین دلیل است که هرگز زمان بهتری برای حضور در تجارت الکترونیک وجود نداشته است.امروزه ، اگر چیزی می فروشید خواه کفش ورزشی ، غذا ، یا چیزی بین آن ها فرقی نمی کند باید سوار قطار وب سایت تجارت الکترونیک شوید. یک سایت فروشگاهی به شما این فرصت را می دهد تا نام تجاری خود را بسازید ، با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید و محصولات بیشتری بفروشید اما تنها در صورتی که طراحی وب سایت مناسب داشته باشید. اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی فروشگاه اینترنتی در قم و طراحی سایت در قم  هستید می توانید به قم سایت برای شما بهترین انتخاب باشد.

طراحی وب سایت هنگام ایجاد یک وب سایت فروشگاهی بسیار مهم است. طراحی فروشگاه اینترنتی خوب شامل استفاده از رنگ ها ، فونت ها ، تصاویر ، کلمات و گرافیک مناسب برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید است. طراحی فروشگاه اینترنتی شما باید مشتریان بالقوه را جذب کند ، تجربه کاربری عالی را ارائه دهد و فروشگاه شما را در بهترین حالت ارائه دهد.

بنابراین ، نه تنها سایت شما باید زیبا به نظر برسد و در برند شما ظاهر شود ، بلکه باید بازدیدکنندگان وب سایت شما را مجبور به انجام اقدامات و در نهایت خرید محصولات شما کند. اما دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهید؟ چگونه می توانید نوع سایت فروشگاهی را طراحی کنید که محصولات آن از قفسه های مجازی شما پخش شود؟

در این جا 11 نکته طراحی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که به شما کمک می کند فروشگاه خود را به سطح بعدی برسانید:

1. ساده باشید

یکی از مهمترین قوانین که باید در فرایند طراحی فروشگاه اینترنتی به آن توجه داشته باشید ، سادگی است. طرح شما باید ساده و جذاب به نظر برسد!وقتی صحبت از طراحی فروشگاه اینترنتی می شود ، همیشه ظرافت و سادگی حروف اول را می زند.هرچه عناصر بیشتری در صفحه داشته باشید (رنگ ها و تبلیغات بنری و…) ، بیشتر از کل نقطه وب سایت نظر مشتری را به خود جلب می کند.
شما نیازی به یک زنگ و سوت در وب سایت تجارت الکترونیک خود ندارید تنها کاری که آن ها انجام می دهند این است که حواس شما را پرت کند. طرح خود را واضح ، تمیز و ساده نگه دارید و تمرکز خود را روی فروش بگذارید. برای داشتن یک وب سایت حرفه ای فروشگاه اینترنتی در قم می توانید روی تیم متخصص قم سایت که شرکت طراحی سایت در قم هست حساب کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی در قم

2. برندسازی را در اولویت قرار دهید

وقتی نوبت به خرید آنلاین می رسد ، مردم می خواهند از برندهای معتبر خرید کنند نه سایت های فروشگاهی بدون چهره که شبیه به سرقت اطلاعات کارت اعتباری شما هستند.اگر می خواهید اعتماد لازم را برای فروش جدی در فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید ، باید در مورد نام تجاری خود کمی فکر کنید. نام تجاری شما مانند DNA تجارت الکترونیک شما است. این که شما به عنوان یک شرکت هستید ، در مورد چه چیزی هستید و چگونه با رقبای خود متفاوت هستید و این نقش مهمی در ایجاد ارتباط با مخاطبان و افزایش فروش دارد.

اگر می خواهید از طراحی فروشگاه اینترنتی خود بیشترین بهره را ببرید ، برای تعیین نام تجاری خود وقت بگذارید و سپس آن برند تجاری را در طرح خود تزریق کنید. اگر مطمئن نیستید که به عنوان یک برند چه کسی هستید ، مشکلی نیست! شما فقط می خواهید قبل از طراحی ، کمی روحیه کسب و کار خود را جستجو کنید. از خود سوالاتی بپرسید مانند:

  • اگر برند من یک شخص بود ، چه کسی بود؟
  • اگر بخواهم نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنم ، آن ها چه خواهند بود؟
  • تفاوت برند من با سایر فروشگاه های اینترنتی در خارج چیست؟
  • ما چه کاری را بهتر از دیگران در بازار انجام می دهیم؟

هنگامی که می دانید چه کسی هستید ، می توانید آن را در برند تجاری فروشگاه اینترنتی در قم کار کنید. و آن برند تجاری؟ این به ایجاد اعتماد با مخاطبان شما کمک می کند و فروش جدی را در این راه ایجاد می کند.

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی در قم

3. مانند یک بازدید کننده وب سایت فکر کنید

اگر می خواهید طراحی فروشگاه اینترنتی شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند ، باید مانند مخاطبان خود فکر کنید. در نهایت ، تنها چند مورد وجود دارد که مشتریان بالقوه شما در یک تجربه خرید اینترنتی می خواهند، سایتی که جهت یابی آسان ، طراحی خوب و فرایند خرید آسان ، ساده و بدون دردسر داشته باشد.

و اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی شما موفق شود ، بهتر است آن موارد را به کاربران خود بدهید.در طول مراحل طراحی ، خود را جای بازدیدکنندگان خود قرار دهید. حرکت در چه نوع چیدمانی برای آن ها راحت تر است؟ چگونه می توانید محصولات خود را به گونه ای سازماندهی کنید که برای کاربر نهایی منطقی باشد؟ چگونه می توانید روند پرداخت را ساده کنید؟

وقتی مانند مشتری خود فکر می کنید ، می توانید پیش بینی کنید که آن ها از فروشگاه اینترنتی شما چه می خواهند و سپس سایت خود را به منظور برآوردن این نیازها طراحی کنید. ما در قم سایت با تیم حرفه ای خود تمامی نیاز های شما را برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی در قم و سئو در قم  فراهم می کنیم تا مشتریان شما برای خرید تجربه خوبی داشته باشند.

طراحی فروشگاه اینترنتی در قم ارزان

4. از رنگ به نفع خود استفاده کنید

انتخاب رنگ برای سایت فروشگاه اینترنتی شما چیزی فراتر از این است که بگویید “خوب ، قرمز رنگ مورد علاقه من است ، بنابراین … بیایید همه چیز را قرمز کنیم!” رنگ یک ابزار فوق العاده قدرتمند است و اگر روانشناسی رنگ را درک کرده اید ، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید (و در این راه فروش جدی را انجام دهید).

رنگ های مختلف می تواند احساسات ، عواطف و اقدامات متفاوتی را در افراد القا کنند بنابراین ، اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی شما به یک فروشگاه خوب تبدیل شود ، باید از این الهامات رنگی به نفع خود استفاده کنید.
بنابراین ، برای مثال ، اگر می خواهید مردم خرید کنند ، دکمه خرید را با رنگ روشن مانند قرمز برجسته کنید. بر اساس روانشناسی رنگ ها ، رنگ قرمز احساس هیجان و اشتیاق را القا می کند که عوامل اصلی هزینه هستند و مطالعات نشان می دهد که قرمز کردن یک دکمه می تواند تبدیلات را تا 34 درصد افزایش دهد.

یا اگر می خواهید اعتبار خود را بالا ببرید ، رنگ آبی را در طراحی وب خود قرار دهید. آبی نه تنها یک رنگ محبوب در سراسر جهان است، بلکه نشان دهنده افزایش احساس اعتماد در مخاطب است ، و آن را در دنیای کسب و کار تبدیل کرده است (دلیلی وجود دارد که رنگ آبی در بیش از نیمی از لوگوها ظاهر می شود).قم سایت ارائه دهنده خدمات فروشگاه اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ در قم می باشد.

نکته این است که رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارها در جعبه ابزار طراحی شما است و اگر نحوه استفاده از آن را بدانید ، می تواند تأثیر زیادی بر طراحی فروشگاه اینترنتی شما داشته باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی در قم حرفه ای

5.طراحی فروشگاه اینترنتی در قم را به این شکل بهتر است از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

در دنیای طراحی وب ، همه می دانند که تصاویر باعث افزایش تبدیل می شوند (به عنوان مثال ، یک مطالعه موردی اخیر نشان داد که گنجاندن تصاویر مرتبط تر در طراحی وب سایت ، بیش از 40 درصد تبدیل را افزایش می دهد). و وقتی صحبت از تجارت الکترونیک به میان می آید ، این امر حتی بیشتر صادق است.

هیچ کس قرار نیست محصول دیدنی را بخرد. اگر می خواهید مردم محصولات شما را بخرند ، باید آن چه را که می خرند از طریق تصاویر محصول با کیفیت بالا به آن ها نشان دهید.

به دست آوردن تصاویر حرفه ای از همه محصولات خود (و داشتن تصاویر محصول از زوایای مختلف) در ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان بسیار موثر است. اگر احساس اطمینان کنند که می دانند چه می خرید ، به احتمال زیاد خرید خواهند کرد. اما اگر هیچ تصویری از محصولی که می خواهند بخرند (یا فقط یک تصویر با کیفیت پایین) وجود نداشته باشد ، در خرید بیشتر دچار تردید می شوند و در نتیجه تبدیل شما کاهش می یابد.علاوه بر این موارد نیاز به طراحی لوگو در قم خواهید داشت.

ه خودتان لطف کنید و تصاویر باکیفیت زیادی از هر آن چه در سایت فروشگاهی خود می فروشید داشته باشید. تبدیلات شما از شما تشکر خواهد کرد. برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی در قم که تمامی اصول و قوانین را داشته باشد ما در کنار شما خواهیم بود پس نگران نباشید و به قم سایت اعتماد کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی در قم

6. محتوای خود را قابل جستجو کنید

شما می توانید روزها صرف ایجاد توضیحات طولانی مدت برای محصولات موجود در سایت فروشگاه اینترنتی خود کنید ، اما ما برای شما خبری داریم هیچکس نمی خواهد آن را بخواند.تحقیقات نشان می دهد که اکثر بازدیدکنندگان وب سایت تنها حدود 20 درصد از متن را در هر صفحه وب مشخص می خوانند. به جای خواندن کلمه به کلمه محتوا ، آن ها به سادگی متن را برای جستجوی اطلاعات کلیدی اسکن می کنند بنابراین ، اگر می خواهید نظر خود را به دست آورید (و فروش را در این روند پیش ببرید) ، باید محتوای خود را قابل جستجو کنید.

محتوای خود اعم از توضیحات محصول ، پست های وبلاگ یا صفحه “درباره ما” را در قالب جستجوی آسان تقسیم کنید. جملات و پاراگراف ها را کوتاه نگه دارید ، از جسارت برای جلب توجه به اطلاعات کلیدی استفاده کنید و از لیست های گلوله ای برای تجزیه بلوک های بزرگ متون استفاده کنید.

هرچه اسکن محتوای شما آسان تر باشد ، مخاطبان شما پیام های کلیدی شما را جذب خواهند کرد و احتمال بیشتری برای فروش خواهید داشت. ما در قم سایت برای مشتریان خود ارزش قائل هستیم پس بهترین ها را برای طراحی فروشگاه اینترنتی در قم در اختیار شما قرار می دهیم.

شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی در قم

7. حرفه ای جلوه دهید

اساس یک سایت فروشگاه اینترنتی این است که شما از بازدیدکنندگان وب سایت خود می خواهید چیزی را از شما خرید کنند. و در نتیجه ، از آن ها می خواهید که اطلاعات حساس مانند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل دهند. در صورتی که وب سایت شما بصورت حرفه ای به نظر نرسد ، انجام آن ها راحت نخواهد بود.اگر می خواهید با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید ، سرمایه گذاری در یک وب سایت حرفه ای ضروری است و اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی شما موفق شود ، توسعه این اعتماد ضروری است.

منظور ما از حرفه ای چیست؟ وب سایت شما نباید دارای غلط املایی یا اشکالات املایی باشد. فونت ، پالت رنگ و طرح پاورقی شما باید از صفحه ای به صفحه دیگر سازگار باشد. همه پیوندها و دکمه های محصول شما باید کار کنند. عکس های شما نباید به نظر برسد که آن ها را با گوشی قدیمی خود گرفته اید همه چیز باید اصولی و درست باشد.نکته این است که اگر می خواهید مشتریان شما را جدی بگیرند ، باید به آن ها نشان دهید که خودتان را جدی می گیرید و تنها راه این کار طراحی وب سایت حرفه ای است. با قم سایت فروشگاه اینترنتی در قم را حرفه ای تجربه کنید.

سفارش فروشگاه اینترنتی در قم

8. از مدرک اجتماعی استفاده کنید

راه دیگری برای ایجاد آن اعتماد بسیار مهم؟ اثبات اجتماعی

وقتی سایت تجارت الکترونیک خود را طراحی می کنید ، به دنبال راه هایی باشید تا بازخورد مثبتی را که از مشتریان فعلی دریافت کرده اید به مشتریان بالقوه خود نشان دهید. یک بخش رتبه بندی اضافه کنید تا افراد بتوانند به محصولات شما امتیاز دهند (و سپس تا آن جا که می توانید نظرات 5 ستاره دریافت کنید). بخش توصیفی نظرات مشتریان را اضافه کنید که در آن عکس های مشتری را با یک یا دو نقل قول در مورد تجربه بسیار خوبی که از همکاری با شما داشته اند ، نشان دهید. از مشتریان بخواهید محصولات شما و آن چه در مورد آن ها دوست دارند را مرور کنند و سپس آن ها را به وبلاگ خود اضافه کنند.

هرچه بازدیدکنندگان وب سایت شما بیشتر ببینند که دیگران تجربه مثبتی در خرید از سایت شما داشته اند (چه از طریق مرورها و چه از طریق توصیفات) ، بیشتر قابل اعتماد خواهید بود و در نتیجه تبدیلات شما بیشتر خواهد شد.

طراحی حرفه ای فروشگاه اینترنتی در قم

9. حرکت دسته ها را آسان کنید

هیچ چیز و منظور ما هیچ چیزی فروش را سریع تر از صفحات نامرتب محصول از بین نمی برد. اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما قبل از این که محصول مورد نظر خود را پیدا کنند ، باید روی ده منوی مختلف کلیک کنند ، به سرعت آن را افزایش می دهند و مستقیماً به سایت رقیب شما کلیک می کنند.

پیمایش دسته بندی محصولات و صفحات محصول را آسان کنید. جستجوی محصولات و فیلتر کردن محصولات بر اساس مواردی مانند رنگ ، اندازه یا نوع محصول را برای مشتریان خود آسان کنید. هرچه دسته بندی و صفحات خود را برای پیمایش راحت تر کنید ، برای مشتریان راحت تر می توانید آن چه را که به دنبال آن هستند پیدا کنید و خرید آن ها برای آن ها راحت تر خواهد بود.

طراحی فروشگاه اینترنتی در قم (2)

11. آن را پاسخگو یا ریسپانسیو طراحی کنید

مشخص است تلفن همراه از رایانه به عنوان محبوب ترین روش برای گشت و گذار در شبکه های بین المللی پیشی گرفته است … و این شامل خرید هم می شود.اگر می خواهید مشتریانی را که می خواهند با تلفن یا رایانه لوحی خود خرید کنند جذب کنید ، باید مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما کاملاً پاسخگو یا ریسپانسیو است. در غیر این صورت ممکن است بازدیدکنندگان ارزشمند تلفن همراه را متقاعد نکنید که سایت شما جایی است که آن ها می خواهند خرید کنند. پس بهتر است طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت ریسپانسیو انجام دهید تا کاربران به راحتی بتوانند با تمامی دستگاه های خود مانند لپ تاپ، تبلت و موبایل خود وارد فروشگاه اینترنتی شما شوند و به راحتی خرید خود را انجام دهند.

طراحی فروشگاه اینترنتی در قم (4)

نتیجه گیری: جمع بندی مطالب فروشگاه اینترنتی در قم

طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند دشوار باشد اما اکنون که نکات برتر طراحی وب برای طراحی فروشگاه اینترنتی را می دانید ، همه چیز لازم برای طراحی سایتی را دارید که نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسد ، بلکه به نظر می رسد دیوانه کننده است.پس برای چی منتظری؟ از این نکات استفاده کنید تا به فروشگاه آنلاین خود بازنگری لازم را داشته باشید. قم سایت در کنار شماست تا بتوانید بدون دغدغه فروشگاه اینترنتی در قم داشته باشید و به کسب و کار خود رونق دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *