آیا طراحی سایت با وردپرس انتخاب درستی است ؟

آیا طراحی سایت با وردپرس انتخاب درستی است ؟

آیا طراحی سایت با وردپرس انتخاب درستی است ؟


وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای سال 2020

وردپرس قبلا یک پلتفرم وبلاگ نویسی بوده که با گذشت سالها توانسته به خوبی خود را با پیشرفت تکنولوژی سازگار کند و تنوع بسیار بالایی برای کاربران خود ایجاد کند.دلایل زیادی برای استفاده از وردپرس وجود دارد که در ادامه مقاله به آن موارد خواهیم پرداخت.همچنین در بازار طراحی سایت در قم نیز از وردپرس استقبال بسیار خوبی شده و اکثر سایت های شرکتی یا فروشگاهی ساخته شده با وردپرس می باشد.

آیا وردپرس انتخاب درستی است؟

طراحی سایت با قیمت مناسب

سیستم مدیریت محتوای وردپرس نسبت به طراحی اختصاصی سایت زمان کمتری از طراح میگیرد و قیمت آن بسیار مناسب تر است.اما باید توجه داشته باشید که وب سایت های خاص که قابلیت های ویژه ای در آن ها می باشد را بهتر است اختصاصی طراحی کنید.همچنین اگر بخواهید که قابلیت های جدید در وب سایت خود داشته باشید در وردپرس  هزینه بسیار معقول تر و به صرفه تری نسبت به طراحی سایت اختصاصی خواهید داشت.

وردپرس و سئو

قسمت عمده ترافیک های یک سایت از موتور های جستجو نظیر گوگل به وجود می آید.وبازدیدکنندگان توسط گوگل کلمه کلیدی خود را جستجو خواهند کرد و به سایت مورد نظر خواهند رسید.در صورتی که وب سایت شما در نتایج گوگل دارای جایگاه خوبی باشد بازدیدکنندگان فراوانی را میتوانید در وب سایت خود داشته باشید ، که میتوانید محصول یا خدمات خود را به آنها عرضه کنید.توجه داشته باشید که وردپرس به شما امکانات فوق العاده ای در رابطه با بهینه سازی یا سئو خواهد داد که به راحتی می توانید از آنها در راستای بهتر کردن جایگاه وب سایت خود در نتایج گوگل استفاده نمایید.

وردپرس و سئو

آموزش استفاده آسان

میلیون ها سایت در سراسر جهان با وردپرس طراحی شده است.اما آیا کسانی که مدیریت این میلیون ها سایت را بر عهده دارند متخصص طراحی سایت هستند و آموزش های پیچیده و حرفه ای را داشته اند؟ خیر ، یکی از دلایل محبوبیت بالای وردپرس کاربر پسندی آن است . با طراحی و ساختار ساده خود باعث آن شده که کاربران به راحتی بتوانند به آن کار کنند و سایت خود را مدیریت کنند.همچنین وردپرس دائما در حال بروز رسانی می باشد و روز به روز در حال ارتقا و بهتر ساختن خود است.

قابلیت ریسپانسیو

با گذشت زمان استفاده کنندگان از موبایل بسیار افزایش پیدا کرده است . در چند سال گذشته بازدید کنندگان بسیاری از طریق رایانه شخصی خود برای استفاده از اینترنت استفاده میکنند اما در زمان حال و سال 2020 نیز درصد استفاده وب از طریق گوشی نسبت به رایانه شخصی برابر یا حتی در بعضی از سایت ها بیشتر شده است و استفاده موبایل نسبت به کامپیوتر های شخصی پیشی گرفته است.این مورد نشان میدهد که حتما برای پیشرفت سایت خود باید برنامه ویژه ای برای کاربرانی که موبایل را برای وب گردی استفاده می کنند داشته باشید.که وردپرس در این زمینه بسیار  عالی عمل کرده و قابلیت رسیپانسیو را به خوبی پوشش میدهد.

امینت وردپرس

وردپرس از امنیت بالایی برخوردار می باشد البته همیشه وجود دارند هکر هایی که بتوانند از ضعف های کاربران استفاده کنند و به مقصود خود برسند.اما وردپرس دائما در حال بروزرسانی امنیتی خود هست تا سایت شما از هرگونه آسیب پذیری محافظت شود.در صورت اجرای اصولی وب سایت شما با وردپرس امنیت بسیار بالایی خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *