مقایسه اینستاگرام با Pinterest برای تجارت: کدام یک بهترین است؟

مقایسه اینستاگرام با Pinterest برای تجارت: کدام یک بهترین است؟

مقایسه اینستاگرام با Pinterest برای تجارت: کدام یک بهترین است؟


آیا می دانید یک کاربر متوسط 28٪ از وقت اینترنت را در شبکه های اجتماعی می گذراند؟

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از آن جا که وقت خود را می گذرانند مکانی عالی برای ارتباط با چشم انداز شما هستند. ده ها سیستم عامل برای ارتباط با مشتری وجود دارد ، بنابراین دانستن اینکه برای کسب و کار شما مناسب است می تواند چالش برانگیز باشد.برای رونق کسب و کار خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ در قم می توانید روی تیم ما حساب کنید.

یکی از بزرگترین بحث ها اینستاگرام در مقابل پینترست برای تجارت است.

از آن جایی که این سیستم عامل ها در مقایسه با سایر سایت های رسانه های اجتماعی به شدت از نظر بصری ساخته شده اند ، بسیاری از شرکت ها در مورد این که کدام یک از این سیستم عامل ها بهتر است بلاتکلیف هستند. خوب ، ما این جا هستیم تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم!

بنابراین ، آیا باید از اینستاگرام یا Pinterest استفاده کنید؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید!

اینستاگرام در مقابل Pinterest برای تجارت: اینستاگرام چیست؟

قبل از بررسی تفاوت بین Pinterest و Instagram ، بیایید به هر یک از سیستم عامل ها نگاهی بیندازیم. اول ، بیایید به اینستاگرام نگاه کنیم. اینستاگرام یک برنامه رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد برای دنبال کنندگان خود عکس و فیلم بارگذاری کنید.

این بستر بصری متمرکز به شما امکان می دهد محتوایی را که در خبرخوان مخاطبان شما ظاهر می شود ارسال کنید. وقتی افراد محتوای شما را در صفحه خود مشاهده می کنند ، می توانند در مورد آن نظر دهند و پست های شما را لایک کنند.

اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را به ویژگی Story ارسال کنید ، جایی که محتوای شما فقط 24 ساعت طول می کشد.

اینستاگرام در مقابل Pinterest برای تجارت: Pinterest چیست؟

Pinterest یک پلت فرم برد بصری است که کاربران را قادر می سازد تا محتوای خود را در صفحه های جداگانه سازماندهی کنند. کاربران می توانند ایده ها را به این تابلوها سنجاق کنند تا دیگران بتوانند تابلوهای شخصی خود را ببینند و به آن ها پین بزنند.

این پلت فرم بصری برای به دست آوردن چشم انداز برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما عالی است. اگر کسی برند شما را دنبال کند ، می تواند محتوای شما را در خبرنامه خود تنظیم کند. حتی اگر کسی مارک شما را دنبال نکند اما به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند باشد ، می تواند محتوای شما را ببیند.

اگر می خواهید مطالب خود را بسیار گسترده پخش کنید ، Pinterest یک پلت فرم عالی است.

اینستاگرام در مقابل Pinterest: کدام یک بهترین است؟

در قسمت بعدی بحث Pinterest در مقابل اینستاگرام ، بیایید بفهمیم کدام بستر برای کسب و کار شما بهترین است. ما سیستم عامل ها را بر اساس معیارهای زیر تجزیه و تحلیل خواهیم کرد:

    جمعیت شناسی

    انواع محتوا

    به اشتراک گذاری محتوا

    فروش محصولات

    کاربرد هشتگ

    پیوند دادن به صفحات خارجی

بیایید بررسی کنیم

اینستاگرام در مقابل Pinterest برای تجارت: جمعیت شناسی

هنگامی که به تفاوت Pinterest و Instagram نگاه می کنید ، یک فاکتور اساسی این است که به مشخصات جمعیتی هر سیستم عامل نگاه کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که سکویی را انتخاب می کنید که بتوانید به مخاطبان هدف خود برسید.

به مشخصات تعریف شده مخاطبان خود نگاه کنید ، از جمله:

    سن

    جنسیت

    محل

    اشتغال

    سرگرمی ها

    منافع

    عادت های خرج کردن

وقتی این اطلاعات را می دانید ، می توانید به هر پلتفرمی نگاهی بیندازید تا تعیین کنید مخاطب شما احتمالاً در آن است.

اطلاعات جمعیتی اینستاگرام

اینستاگرام خدمات متنوعی از کاربران را ارائه می دهد اما به طور کلی مخاطبان کم سن و سالتری را جلب می کند. در حقیقت ، 64٪ از کاربران اینستاگرام 18-29 ساله هستند ، در حالی که 40٪ 30-49 ساله هستند. جمعیت کاربران شامل مردان و زنان است ، 43٪ از زنان از اینستاگرام و 31٪ از مردان از این سیستم عامل استفاده می کنند.

جمعیت زیادی از کاربران زیر 50 سال هستند ، بنابراین اگر این مخاطب هدف شما باشد ، اینستاگرام برای شما یک بستر عالی است.

اطلاعات جمعیتی Pinterest

هنگامی که به تفاوت Pinterest و Instagram نگاه می کنید ، متوجه خواهید شد که Pinterest مخاطبان تصفیه شده بیشتری را جلب می کند. در Pinterest ، 34٪ کاربران بین 18-29 سال هستند ، در حالی که 35٪ بین 30-49 نفر هستند. اطلاعات جمعیتی مخاطبان بیشتر از اینستاگرام با هم ترکیب شده است.

بعلاوه ، این سیستم عامل بیشتر توسط زنان استفاده می شود – 42٪ از زنان از Pinterest استفاده می کنند ، در حالی که فقط 15٪ از مردان از این سیستم عامل استفاده می کنند.

برنده: اینستاگرام

از نظر دسترسی به مخاطبان گسترده تر و متنوع تر ، اینستاگرام کیک را می گیرد. این پلت فرم از نظر جمعیتی گسترده تر است و دسترسی به افراد علاقه مند به تجارت شما را برای شما آسان می کند.

اینستاگرام در مقابل Pinterest برای تجارت: انواع محتوا

هنگام انتخاب سیستم عامل خود ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که می توانید محتوای عالی را بر روی آن ارسال کنید. هر پلت فرم رسانه های اجتماعی انواع مختلفی از محتوای را که می توانید ارسال کنید ، از ارسال متن به عکس تا نظرسنجی ارائه می دهد. بنابراین ، چه چیزی می توانید در اینستاگرام یا Pinterest ارسال کنید؟

محتوای اینستاگرام

اینستاگرام یک پلت فرم ساده است که شما را قادر می سازد دو نوع محتوا ارسال کنید: عکس و فیلم. این تصاویر باید از طریق نمایه شما به صورت ارگانیک ارسال شود.

اندازه تمام مطالب بارگذاری شده در یک بلوک مربع شکل یک اندازه است.

مقایسه اینستاگرام با Pinterest برای تجارت: کدام یک بهترین است؟

محتوای Pinterest

محتوای Pinterest همان Instagram است – فقط می توانید عکس و فیلم ارسال کنید. هنگام ایجاد پین برای صفحه ، Pinterest مستلزم آن است که یک تصویر یا فیلم را در آن قرار دهید.

مقایسه اینستاگرام با Pinterest برای تجارت: کدام یک بهترین است؟

تصاویر Pinterest بیشتر از اینکه عریض باشند ، از لحاظ ارتفاعی، ارتفاع بیشتری دارند.

اینستاگرام در مقابل Pinterest برای تجارت: به اشتراک گذاری محتوا

تفاوت بزرگ بین Pinterest و Instagram از نظر اشتراک گذاری. هنگامی که در شبکه های اجتماعی پست می نویسید ، می خواهید دیگران آنها را به اشتراک بگذارند و افرادی که آنها می دانند آنها را به اشتراک بگذارند. بنابراین ، کدام یک برای اشتراک گذاری بهتر است ، اینستاگرام یا Pinterest؟

اشتراک گذاری در اینستاگرام

اینستاگرام در مورد به اشتراک گذاری مطالب شما گزینه های محدودی دارد. افراد نمی توانند محتوای شما را در نمایه خود مجدداً بارگذاری کنند تا همه پیروانشان ببینند. بیشترین کاری که کسی می تواند برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما انجام دهد ارسال مستقیم پست شما به شخصی است که احتمالاً علاقه مند است یا به اشتراک گذاشتن آن از طریق استوری اینستاگرام خود به مدت 24 ساعت.

هیچ فرصتی برای مردم وجود ندارد که بتوانند دائماً مطالب شما را به صورت عمومی با دیگران به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری در Pinterest

کل پلت فرم Pinterest بر اساس به اشتراک گذاری محتوا با دیگران ساخته شده است. اگر محتوا را در Pinterest ارسال کنید ، پیروان و غیر دنبال کنندگان می توانند محتوای شما را مجدداً روی صفحه های خود پین کرده و دنبال کنندگان خود را قادر به دیدن آن کنند. این یک روش عالی برای شماست که می توانید مطالب خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید.

برنده: Pinterest

اگر می خواهید محتوای خود را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید ، Pinterest بستر بهتری است. این فرصت های بیشتری را برای افراد فراهم می کند تا محتوای شما را با دیگران کشف و به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام در مقابل Pinterest برای تجارت: فروش محصولات

در قسمت بعدی بحث Pinterest در مقابل اینستاگرام ، بیایید به فروش محصولات بپردازیم. شما می توانید تصاویر محصولات خود را ارسال کنید و از مطالب خود به عنوان فرصتی برای فروش بیشتر استفاده کنید.

بنابراین ، آیا فروش در اینستاگرام بهتر است یا Pinterest؟

فروش در اینستاگرام

اینستاگرام بستر مناسبی برای فروش محصولات شماست. می توانید محصولات خود را از طریق محتوای ارگانیک یا تبلیغات اینستاگرام به فروش برسانید.

با محتوای ارگانیک ، می توانید پست های قابل خرید ایجاد کنید که امکان خرید محصولات از پست های اینستاگرام خود را فراهم می کند. شما می توانید به محصولات موجود در عکس خود پیوند دهید ، بنابراین پیروان شما می توانند محصول را مشاهده کنند و در صورت پسندیدن به لینک خرید مراجعه کنند.

با تبلیغات اینستاگرام ، می توانید تبلیغاتی را برای محصولات خود با دعوت به عمل (CTA) ایجاد کنید که کاربران را به خرید محصول شما دعوت می کند. این یک روش عالی برای قرار دادن محصولات در مقابل آگهی های بیشتر با علاقه است.علاوه بر حوزه های دیجیتال مارکتینگ می تواند کسب و کار خود را در سایت های اینترنتی نیز معرفی کنید برای طراحی سایت در قم ما می توانیم به شما کمک کنیم.

فروش در Pinterest

Pinterest مکانی عالی برای فروش محصولات خود از طریق ارسال پین یا ایجاد پین های تبلیغاتی است.

با ارسال پین های ارگانیک ، می توانید از تصویر سهام محصول خود استفاده کرده و به لیست محصولات در سایت خود پیوند دهید تا خرید مردم را جلب کنید. برای برجسته کردن مزایای محصول می توانید از توضیحات پین استفاده کنید و قیمت گذاری را نیز به اشتراک بگذارید.

با استفاده از پین های تبلیغاتی ، می توانید این پین های محصول را بگیرید و آنها را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار دهید تا به شما کمک کنند تا به افراد علاقه مند به خرید از خود برسید.

برنده: اینستاگرام

اینستاگرام فقط به دلیل ارسال های Shoppable کمی در Pinterest ظاهر می شود. پست های قابل خرید به شما امکان می دهد چندین محصول را در یک پست با پیوند به صفحات مربوط به محصول خود برچسب گذاری کنید ، به شما این امکان را می دهد تا افراد بیشتری را مجذوب خود کنید و فروش بالقوه بیشتری داشته باشید.

اینستاگرام در مقابل Pinterest برای تجارت: استفاده از هشتگ

مورد بعدی که در مسابقه Pinterest vs. Instagram بررسی خواهیم کرد ، استفاده از هشتگ است. هشتگ ها قسمت بزرگی از رسانه های اجتماعی هستند و بسیاری از شرکت ها دوست دارند از این مزایا برای کمک به مردم در یافتن مطالب بیشتر استفاده کنند.

بنابراین ، کدام بستر برای استفاده از هشتگ بهتر است؟

هشتگ های اینستاگرام

اینستاگرام مکانی عالی برای استفاده از هشتگ برای ارسال های شما است. وقتی از هشتگ در محتوای خود استفاده می کنید ، افراد می توانند عکس ها و فیلم های شما را هنگام جستجوی آن هشتگ خاص پیدا کنند. این یک روش عالی برای قرار دادن تجارت خود در مقابل چندین نفر است که به دنبال محتوایی مانند محتوای شما هستند.

مقایسه اینستاگرام با Pinterest برای تجارت: کدام یک بهترین است؟

ناگفته نماند ، شما می توانید از هشتگ های مختلف در پست های اینستاگرام خود استفاده کنید ، که به شما امکان می دهد مخاطبان بیشتری داشته باشید.

هشتگ Pinterest

وقتی به تفاوت Pinterest و Instagram نگاه می کنید ، متوجه می شوید که استفاده از هشتگ در Pinterest بسیار متفاوت است. هشتگ ها هیچ تأثیری در کمک به مردم برای یافتن محتوای شما در یک فید سرپرستی ندارند. می توانید از آنها استفاده کنید ، اما کمک چندانی به محتوای شما در مقابل افراد مناسب نمی کند.

برنده: اینستاگرام

اگر به دنبال استفاده از هشتگ با محتوای خود هستید ، اینستاگرام پاسخ شماست. هشتگ ها در این بستر موثرتر هستند و می توانند به شما کمک کنند تا افراد جدیدی پیدا کنید.

اینستاگرام در مقابل Pinterest برای تجارت: پیوند به صفحات خارجی

آخرین موردی که در بحث Pinterest در مقابل اینستاگرام بررسی خواهیم کرد پیوند دادن به صفحات خارجی است. هنگام ایجاد محتوا ، ممکن است بخواهید به صفحات وب سایت خود پیوند دهید تا به تجارت شما کمک کند تا بازدید بیشتری داشته باشد. بنابراین ، کدام بستر برای پیوند دادن به صفحات سایت شما بهتر است؟

لینک در اینستاگرام

گزینه های محدودی برای لینک دادن در اینستاگرام وجود دارد. شما نمی توانید پیوندهایی را به زیرنویس های خود اضافه کنید و همین امر باعث می شود افراد از طریق پست های خود به سایت شما بروند. تنها گزینه ای که با محتوای ارگانیک خود دارید افزودن پیوندهای محصول به عکس های خود است ، اما محصول پیوندی باید در تصویر باشد.

لینک در Pinterest

با Pinterest می توانید از طریق پین های خود به صفحات پیوند دهید تا افراد را به سایت خود هدایت کنید. این یک روش آسان و راحت برای کمک به شما در افزایش بازدید از سایت خود است ، چه به صفحه محصول یا پست وبلاگ لینک دهید.

برنده: Pinterest

وقتی نوبت به لینک شدن می رسد ، Pinterest در بالای صفحه ظاهر می شود. سهولت استفاده برای افزودن پیوند به محتوای شما ، آن را به عنوان برنده ای واضح در ایجاد ترافیک به سایت خود تبدیل می کند.

برای تصمیم گیری بین اینستاگرام یا Pinterest به کمک نیاز دارید؟

اینستاگرام و پینترست هم چیزهای خوبی برای ارائه تجارت شما دارند. این سیستم عامل های بصری می توانند به شما کمک کنند تا با مشتریانی که بیشتر به شرکت شما علاقه مند هستند ارتباط برقرار کنید. اگر مطمئن نیستید کدام بستر برای کسب و کار شما بهترین است ، قم سایت می تواند به شما کمک کند.

ما می توانیم به شما کمک کنیم بفهمید کدام بستر رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما بهترین است و به شما کمک می کنیم مشخصات خود را تنظیم کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم در کمپین های رسانه های اجتماعی ، از ارسال محتوای ارگانیک تا اجرای تبلیغات در شبکه های اجتماعی. ما در زمینه های مختلف از جمله سئو سایت در قم آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *