یک راهنمای مقدماتی برای رتبه بندی سئو در گوگل

یک راهنمای مقدماتی برای رتبه بندی سئو در گوگل

یک راهنمای مقدماتی برای رتبه بندی سئو در گوگل


فرض کنید در حال کار بر روی برخی از موارد بازاریابی آنلاین برای شرکت خود هستید. و چند صفحه جدید در سایت خو منتشر می کنید و بعد مطمئن می شوید که گوگل آن ها را پذیرفته و پس از آن به انتظار ترافیک می نشینید.

با کمال تعجب می بینید که هیچ ترافیکی حاصل نشده حتی اگر صفحات منتشر شده شما در نتایج گوگل ظاهر شود.چرا؟؟

یک احتمال این است که صفحات شما به اندازه کافی بالا نیستند. گوگل فقط نتایج جستجو را لیست نمی کند، آن ها را رتبه بندی می کند و اگر صفحات شما در بالای صفحه قرار نداشته باشد، کسی آن ها را پیدا نمی کند.

روند بالا بردن رتبه بندی گوگل شما بهینه سازی موتور جستجو (SEO)نامیده می شود، و این استراتژی مهم برای بازیابی آنلاین شما است. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که رتبه بندی سئو چیست و چه عواملی در آن ها کمک می کند.اگر در شهر قم زندگی می کنید می خواهید سئو سایت در قم داشته باشید تا بتوانید کسب کار خود را رونق بدهید می توانید روی شرکت طراحی سایت در قم حساب کنید

رتبه بندی سئو چیست؟

وقتی در Google چیزی را جستجو می کنید ، لیستی از نتایج جستجو را در اختیار شما قرار می دهد – در بیشتر موارد ، یک لیست بسیار طولانی. خیلی دور از نوار جستجو ، معمولاً چیزی در امتداد “حدود 859،000،000 نتیجه” مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده تعداد صفحات خزنده Google است.

یک راهنمای مقدماتی برای رتبه بندی سئو در گوگل

علیرغم اندازه آن ، این لیست به طور تصادفی با هم جمع نمی شود. از اولین نتیجه تا 859 میلیونمین نتیجه ، گوگل کیفیت هر صفحه ای را که نمایش می دهد برای یک کلمه کلیدی مشخص ارزیابی می کند و آنها را بر اساس آن رتبه بندی می کند.

رتبه بندی سئو چگونه کار می کند؟

عوامل بسیار متنوعی در رتبه بندی Google نقش دارند. برخی بر روی اطلاعاتی که یک صفحه ارائه می دهد تمرکز می کنند ، در حالی که برخی دیگر بیشتر بر روی قالب یا سایر عناصر فنی تمرکز دارند. به طور کلی ، الگوریتم های Google به دنبال اولویت بندی صفحاتی هستند که بهترین جستجوگران را برآورده می کنند.

این بدان معنی است که شما نمی توانید رتبه بندی SEO را در بازاریابی خود نادیده بگیرید. بگذارید بگوییم شما می خواهید یک محتوا را برای کلمه کلیدی “دستور کیک پنیر” رتبه بندی کنید. ممکن است صفحه را بنویسید ، منتشر کنید و مطمئن شوید که Google آن را خزیده است ، اما این کافی نیست.

از این گذشته ، گوگل 185 میلیون نتیجه برای آن کلمه کلیدی به نمایش می گذارد. وقتی صفحه شما فقط یک از 185 میلیون صفحه باشد ، ترافیکی ایجاد نخواهد کرد. هیچ کس قصد پیدا کردن به صفحه 129 نتایج را برای یافتن آن ندارد – در واقع ، 95٪ از کل ترافیک جستجو در صفحه اول نتایج باقی می ماند. برای اینکه صفحات شما برای بازاریابی شما نتیجه بگیرند ، باید در رتبه بندی Google تا حد ممکن بالا بروند ، در حالت ایده آل در صفحه یک ظاهر می شوند.

چه عواملی در رتبه بندی سئو موثر هستند؟

در حال حاضر ، اگر می خواهید بازدید سایت خود را افزایش دهید ، باید رتبه بندی SEO در صفحات بازاریابی خود را افزایش دهید. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ چه عواملی حتی در رتبه بندی گوگل نقش دارند؟

در زیر ، شش فاکتور رتبه بندی Google را بررسی می کنیم که می تواند به شما در بهبود رتبه بندی SEO کمک کند:

1.کلمات کلیدی

اولین و بارزترین فاکتورهای مهم رتبه بندی Google کلمات کلیدی هستند. کلمات کلیدی همان چیزی است که افراد مستقیماً در نوار جستجوی Google تایپ می کنند و دقیقاً همان چیزی را که می خواهند در نتایج ببینند به Google می گویند ، بنابراین تعجب آور نیست که آنها یک عامل مهم برای رتبه بندی هستند.

اگر می خواهید یکی از صفحات شما برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی شود ، یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به آن درج کلمه کلیدی در کل صفحه است. آن را در هر جمله وارد نکنید ، اما آن را اینجا و آنجا در محتوا داشته باشید تا Google ارتباط برقرار کند.

به طور خاص ، سعی کنید کلمه کلیدی اصلی خود را در برچسب عنوان و توضیحات متنی خود وارد کنید. این نه تنها باعث افزایش رتبه بندی می شود بلکه برای جذب کلیک نیز بهتر خواهد بود!

2.قصد جستجوی کاربر

همانقدر که کلمات کلیدی مهم هستند ، همه چیز نیستند. برای اینکه یک صفحه در Google رتبه بندی شود ، باید با هدف جستجوی کاربر مطابقت داشته باشد – به همین دلیل ، کاربران جستجوی یک کلمه کلیدی مشخص را انجام می دهند.

شما ممکن است کلمه کلیدی “چگونه از شر آفت خلاص شویم” را در صفحه خود هدف قرار دهید ، اما اگر کل صفحه چیزی جز تبلیغ برای خدمات کنترل آفات شما نباشد ، آنچه را که کاربران هنگام جستجوی آن کلمه کلیدی جستجو می کنند ، برطرف نخواهد شد Google. این مورد را انتخاب کرده و شما را در رتبه کمتری قرار می دهد.

برای اینکه رتبه های خود را بالا نگه دارید ، مطمئن شوید که صفحه شما اطلاعاتی را که کاربران هنگام جستجوی با کلمات کلیدی مورد نظر خود جستجو می کنند ، ارائه می دهد.

3.پیوندهای داخلی

Google به صفحاتی که بازدید زیادی ایجاد می کنند پاسخ مثبت می دهد. وقتی به نظر می رسد کاربران به یک صفحه خاص سرازیر می شوند ، این به Google می گوید که این صفحه ارزشمند است. صفحات همچنین می توانند از نگه داشتن طولانی مدت کاربران در آنجا بهره مند شوند.

این مزایا باعث ایجاد پیوند داخلی یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی می شود. هنگامی که از مطالب خود برای پیوند دادن به صفحات دیگر سایت خود استفاده می کنید ، راهی به کاربران می دهید تا با پایان خواندن یک صفحه ، اطلاعات جدید را کشف کنند.

با پرش کاربران از یک صفحه به صفحه دیگر ، مدت بیشتری در سایت شما می مانند. آنها همچنین برای صفحات دیگری غیر از آنچه در ابتدا بازدید کرده اند ، ترافیک ایجاد می کنند و باعث افزایش رتبه بندی این صفحات در Google می شوند. این به شما کمک می کند تا عدالت را در وب سایت خود پیوند دهید – یعنی قدرت رتبه بندی را در اطراف گسترش دهید.

4.بک لینک

روش دیگر برای بهبود رتبه بندی سئو ، کسب بک لینک برای مطالب خود است. بک لینک پیوندهایی به سایت های شخص ثالث است که به صفحات شما منتهی می شوند. در حالت ایده آل ، تمام مطالب شما باید دارای چند بک لینک با کیفیت بالا باشد. مهم این است که کیفیت بیش از کمیت داشته باشید. به جای تلاش برای به دست آوردن هرچه بیشتر بک لینک ، تمرکز خود را بر روی گرفتن چند بک لینک از معتبرترین سایت های صنعت خود بگذارید. وقتی سایت های معتبری به شما پیوند می دهند ، Google نیز شما را معتبر می بیند.

با یافتن پیوندهای خراب در وب سایت های شخص ثالث و تماس با آنها می توانید بک لینک بدست آورید تا به شما پیشنهاد کند پیوندهای جدیدی را به محتوای شما جایگزین کنند. اطمینان حاصل کنید که با برخوردی دوستانه و مفید به این مسئله نزدیک می شوید – این کار به همان اندازه که شما هستید به سود آنها نیز خواهد بود!

5.طراحی ریسپانسیو

هنگامی که محتوای وب خود را طراحی می کنید ، احتمالاً این کار را در رایانه انجام می دهید. اما همه بازدیدهای شما از طریق دسک تاپ اتفاق نمی افتد – در واقع ، بیش از 50٪ از کل ترافیک اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل می شود. به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات شما طراحی ریسپانسیو را انجام می دهند. طراحی یسپانسیو عمل بهینه سازی صفحات برای چندین قالب دستگاه است. با ایجاد یک سایت مناسب برای موبایل ، می توانید مخاطبان گسترده تری را در اختیار داشته باشید.

علاوه بر این ، Google سایت ها را بر اساس قالب تلفن همراه رتبه بندی می کند – بنابراین بدون طراحی مناسب برای موبایل ، از ابتدا رتبه خوبی نخواهید گرفت!برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی وبسایت ریسپانسو کلیک کنید.

6.سرعت صفحه

سرعت صفحه یکی دیگر از عوامل اصلی در رتبه بندی Google شما است. بیشتر کاربران انتظار دارند صفحات ظرف دو ثانیه بارگیری شوند و اگر صفحه شما خیلی طولانی شود ، دیگر دور هم نمی مانند.

چند کار وجود دارد که می توانید برای بارگیری سریعتر صفحات خود انجام دهید ، از جمله:
• ذخیره صفحات وب
• محدود کردن هدایت ها
• فشرده سازی تصاویر
• کوچک کردن کد

وقتی صفحات شما با سرعت بیشتری بارگیری می شوند ، نرخ پرش خود را کاهش می دهید. در این صورت نه تنها ترافیک موجود خود را حفظ خواهید کرد ، بلکه ترافیک بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. سپس Google براساس تجربه کاربری بهبود یافته ای که مشاهده می کند ، شما را در رتبه بالاتری قرار می دهد.
اجازه دهید قم سایت به شما در بهبود رتبه بندی SEO برای محتوای شما کمک کند!

اگر می خواهید بفهمید که چگونه می توانید برای بهتر کردن رتبه بندی خود در Google به بهترین شکل پیش بروید ، نگران نباشید قم سایت دوست دارد به شما کمک کند!اگر در شهر قم زندگی می کنید نگران سئو سایت در قم نباشید قم سایت می تواند در این زمینه و زمینه های دیگر از جمله دیجیتال مارکتینگ در قم شما را راهنمایی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *