بهترین روش های URL: راهنمای شما برای SEO URL

بهترین روش های URL: راهنمای شما برای SEO URL

بهترین روش های URL: راهنمای شما برای SEO URL


رامین به دنبال اطلاعاتی در مورد بازدید از تورنتو است ، بنابراین به Google مراجعه می کند. در نتایج جستجو ، چشم های او به دو سایت برتر ذکر شده جلب شده است.

هر دو دارای برچسب عنوان جذاب هستند ، اما سپس او URL های هر یک از آن ها را می بیند. اولی می خواند:

از طرف دیگر ، مورد دوم:

در پایان ، رامین در نهایت نتیجه دوم را انتخاب می کند. به این دلیل که URL دوم بسیار کاربرپسندتر بود و بنابراین برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بهینه تر بود. اما چه چیزی باعث ایجاد URL مناسب برای SEO می شود؟ در زیر به این سوال خواهیم پرداخت.

اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای طراحی سایت در قم هستید قم سایت می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساختار URL ، از جمله لیستی از شش روش بهترین URL برای SEO ، به ادامه مطلب بروید.

URL ها چه تاثیری بر SEO دارند؟

با توجه به این که ما در حال بررسی SEO URL هستیم ، سوال اصلی در این جا این است: URL ها چه تاثیری بر SEO وب سایت شما دارند؟

چندین باور غلط درباره نقشی که URL ها در رتبه بندی شما در Google دارند ، وجود دارد. URL ها قرار نیست جای شما را در رتبه بندی ایجاد یا از بین ببرند. یک URL بهینه سازی نشده شما را در صفحه 600 نتایج Google قرار نمی دهد.

در حقیقت ، Google هنگام رتبه بندی سایت شما ، به URL های شما بسیار کم توجه می کند. آن چه بیشتر به آن توجه می شود نحوه تعامل کاربران با سایت شما است – و یک URL ضعیف می تواند کاربران را از کلیک باز دارد.

به طور خلاصه ، URL ها می توانند SEO شما را تحت تأثیر قرار دهند ، اما این کار را عمدتا از طریق تأثیرگذاری بر کاربران انجام می دهند. بنابراین ، برای این که URL های خود را SEO جستجوگرانه کنید ، بهترین عکس این است که آن ها را نیز کاربرپسند کنید.

 بهترین روش URL

اکنون که شما درک اساسی از تأثیر ساختار URL بر SEO شما پیدا کرده اید ، ممکن است این سوال را بپرسید که برای بهینه سازی URL های خود چه کاری می توانید انجام دهید. خوشبختانه ساختن URL ها به گونه ای که به نفع رتبه بندی شما باشد کار چندان دشواری نیست.

در این جا شش تا از بهترین روش های URL وجود دارد که باید هنگام ساخت وب سایت خود در نظر بگیرید!

  1. درباره URL های خود وسواس نداشته باشید

نکته مهم در مورد URL ها این است – برای آن ها استرس ایجاد نکنید. آیا باید سعی کنید URL های خود را بهینه کنید؟ کاملا! اما در دام این فکر گیر نکنید که SEO شما با محتوای URL های صفحه شما زنده خواهد ماند.

فکر کردن بیش از حد URL ها کاری است که در نهایت بسیاری از مشاغل انجام می دهند و ارزش آن را ندارد که وقت خود را صرف کنید. اگر رتبه بندی شما رنج می برد ، URL های شما مقصر نیستند. مطمئناً ، یک URL ضعیف می تواند تفاوت بین چند کلیک باشد ، اما شش صفحه را در نتایج جستجو پایین نمی آورد.

اگر سئو سایت شما به کار نیاز دارد ، به دنبال حل مشکلات بزرگتری مانند سرعت صفحه یا ریسپانسیو بودن سایت باشید. وقتی صحبت از رتبه بندی می شود ، URL ها فقط یک فاکتور بسیار جزئی هستند.برای سئو سایت در قم می توانید روی تیم متخصص قم سایت حساب کنید.

  1. تمرکز خود را روی ایجاد URL های کاربر پسند قرار دهید

همان طور که قبلاً گفته شد ، URL ها تقریباً هیچ تاثیری در SEO به عنوان یک عامل رتبه بندی مستقیم ندارند. در عوض ، تأثیر آن ها از طریق تأثیرگذاری آن ها بر رفتار کاربر است. به همین دلیل ، باید سعی کنید URL های خود را تا حد امکان کاربرپسند کنید.

دو مولفه اصلی برای URL های بهینه شده وجود دارد: سادگی و ارتباط. از دادن URL های پیچیده و طولانی به صفحات خود که با ترکیب تصادفی حروف و اعداد پر شده اند ، خودداری کنید. هرچه URL های شما کوتاه تر باشد ، مشاهده و به خاطر سپردن آن ها آسان تر است.

همچنین باید سعی کنید آن چه را که در صفحه است از طریق URL ها روشن کنید. بنابراین ، در صفحه ای در مورد نحوه کار موشک ، یک URL مناسب چیزی مانند این است:

کوتاه ، مختصر و با اهمیت است – باعث می شود کاربران بسیار بیشتر روی آن کلیک کنند.

  1. از حروف کوچک و خط فاصله استفاده کنید

هنگام ایجاد URL ها ، مطمئن شوید که هر بار از حروف کوچک و خط فاصله استفاده می کنید.

به دلایل فنی ، چند کاراکتر متنی وجود دارد که می خواهید از استفاده آن ها در URL های خود جلوگیری کنید. سعی کنید از حروف بزرگ یا زیر خط استفاده نکنید.

با استفاده از حروف بزرگ ایجاد تغییر مسیرها و خطاهای 404 به راحتی امکان پذیر است. این دو URL را مثال بزنید:

غیر از دو حرف بزرگ در حرف اول ، دو URL بالا یکی هستند. اما یک سرور می تواند با آن ها متفاوت باشد و خطایی را برمی گرداند ، بنابراین به حروف کوچک بپردازید.

در عین حال ، مشکلی که در زیرخط ها وجود دارد این است که URL ها اغلب با یک زیرخودکار در زیر آن ها ظاهر می شوند. اگر از زیرخط استفاده می کنید ، با خط زیر در می آمیزد و باعث می شود مانند فضاها به نظر برسند. برای این که مشخص شود URL چیست ، با خط فاصله بچسبانید.

  1. کلمات کلیدی مرتبط را وارد کنید

روش دیگر برای ایجاد URL های دوستانه SEO درج کلمات کلیدی در آنها است. همانطور که باید کلمات کلیدی را در برچسب ها و عناوین عنوان قرار دهید ، می توانید آنها را در URL خود قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی “تعمیر لپ تاپ” را در یک پست وبلاگ هدف قرار دهید ، URL شما می تواند این باشد:

اکنون ، توجه داشته باشید که کلمات کلیدی در URL ها یک عامل برجسته رتبه بندی نیستند. یکی از بزرگترین باورهای غلط در مورد ساختار URL این است که Google سایت شما را بر اساس این که آیا URL شما کلمه کلیدی درستی در آن دارد رتبه بندی می کند ، اما این واقعاً درست نیست.

در عوض ، کلمات کلیدی در URL ها به نفع کاربران است ، به آنها کمک می کند صفحه را ببینند و آن ها را برای کلیک کردن ترغیب می کند. اگر کسی کلمه کلیدی “خدمات تعمیر اتومبیل” را جستجو کند و URL را در انتهای “/ car-repair-services” ببیند ، احتمالاً کلیک خواهد کرد.

  1. از HTTPS استفاده کنید

این نکته مستقیماً مربوط به ساختارهای URL شما نیست ، اما ارتباط زیادی با آن دارد: حتماً از HTTPS در وب سایت خود استفاده کنید. HTTPS با اطمینان از مرور ایمن در وب سایت شما و محافظت از اطلاعات کاربران ، گزینه امن تری برای HTTP است.

دلیل مرتبط بودن این نکته با SEO URL این است که اولین چیزی که در بیشتر URL ها نشان داده می شود “http” یا “https” است. این بدان معناست که برای کاربران از لحظه ای که URL شما را مشاهده می کنند ، امنیت سایت شما روشن است یا خیر. و اگر امنیت آن را نبینند ، ممکن است کلیک نکنند.

HTTPS همچنین دارای یک امتیاز مستقیم در رتبه بندی Google شما است. گوگل سایت های دارای HTTPS را بالاتر از سایت های فاقد آن قرار می دهد. به همین دلیل ، HTTP به بیش از یک دلیل حیاتی است.

  1. سعی کنید از متن لنگر استفاده کنید

به عنوان نکته پاداش ، بیایید درباره نحوه استفاده از URL ها در یک صفحه صحبت کنیم. اگر می خواهید به یک URL خاص پیوند دهید ، اساساً دو روش برای انجام آن وجود دارد: شما می توانید URL کامل را همان طور که هست نمایش دهید ، یا می توانید آن را با استفاده از یک لینک لینک در یک قسمت از متن لنگر قرار دهید.

به عنوان مثال ، در این جا دو نسخه از همان پیوند در متن یک جمله وجود دارد:

  1. در مورد نحوه ساخت فرهنگ لغت در https://www.dictionary.com/e/getting-words-into-d فرهنگ لغات/ بیشتر بیاموزید!
  2. درباره نحوه ساخت فرهنگ لغت در وب سایت ما بیشتر بیاموزید!

هر زمان ممکن است ، سعی کنید از متن لنگر استفاده کنید. وقتی Google صفحه شما را پیمایش می کند ، پیوندها را در نظر می گیرد. با استفاده از متن لنگر ، Google از متن پیوند بهره مند می شود – اما یک URL بدون نیاز به آن چیزی نمی گوید ، به این معنی که در رتبه بندی شما سهیم نیست.

قم سایت می تواند در زمینه های مختلف از جمله دیجیتال مارکتینگ در قم به شما کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *